flodhest Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei, jeg har et slags rør som jeg gjerne skulle ha loddet. Det trenger kun å loddes på tre steder, og jeg ønsker ikke å kjøpe en loddebolt bare for ti minutters arbeid. Er det noe sted i Trondheim man kan få dette røret reparert? Eventuelt leie loddebolt et sted? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei, jeg har et slags rør som jeg gjerne skulle ha loddet. Det trenger kun å loddes på tre steder, og jeg ønsker ikke å kjøpe en loddebolt bare for ti minutters arbeid. Er det noe sted i Trondheim man kan få dette røret reparert? Eventuelt leie loddebolt et sted? 9217229[/snapback] NTNU har flere labber med loddebolter. Er du student der kan det være en mulighet. Kanskje får du lov selv om du ikke er student heller, hvis du spør rett person. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Jeg er faktisk student ja, men ved Dragvoll. Er det slik at så lenge man har kort for å komme inn i bygningen kan man bruke laben? Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du kan prøve Omega Verksted. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Flott! Skal høre med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå