purplemania Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Heisan! Jeg har ikke mottatt regning fra min internett leverandør på 2 år, så nå lurer jeg på om jeg må si ifra, eller bare fortsette å late som ingenting? Hvis det går f.eks 3 år til før noen oppdager feilen, risikerer jeg da å få regbing for bruk av internett i 5 år? Det er jo DE som har gjort en feil og ikke sendt meg faktura så.... hva mener dere? Kan jeg nekte å betale? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sikker på at du ikke har autofaktura? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Feilpost ? Men du burde si ifra Lenke til kommentar
purplemania Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Sikker på at du ikke har autofaktura? 9217200[/snapback] Har garantert IKKE autogiro nei.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dette er vel en feilpost. Jeg flytter den til den riktige kategorien. Lenke til kommentar
mar Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Dersom noen oppdager det vil det nok dukke opp en regning for noen år med internett ja. Edit: nei, du kan ikke nekte å betale. Dersom jeg ikke husker feil foreldes et slik krav etter 3 år. Dvs at de bare kan kreve etterbetalt for 3 år. Endret 6. august 2007 av mar Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hmm, mener å huske at dette skjedde med en tidligere forumbruker? han hadde ikke betalt på noen år og fikk en regning på 20k eller lignende.. Kan ikke det stemme? ;p Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Heisan! Jeg har ikke mottatt regning fra min internett leverandør på 2 år, så nå lurer jeg på om jeg må si ifra, eller bare fortsette å late som ingenting? Hvis det går f.eks 3 år til før noen oppdager feilen, risikerer jeg da å få regbing for bruk av internett i 5 år? Det er jo DE som har gjort en feil og ikke sendt meg faktura så.... hva mener dere? Kan jeg nekte å betale? 9217103[/snapback] 3 års foreldelses-frist på slike ting ja....sikker på at mammaen din ikke har betalt ? Ville kontaktet dem ,kjipt å få regning på 3 års forbruk.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hmm, mener å huske at dette skjedde med en tidligere forumbruker? han hadde ikke betalt på noen år og fikk en regning på 20k eller lignende.. Kan ikke det stemme? ;p 9230505[/snapback] Husker jeg leste den tråden. Han måtte bare betale regningen sin, hvis jeg ikke husker feil. Og det med tre års foreldelses frist, så vil vel det si at du må betale for de 3 siste årene hvis noen skulle finne det ut da ^^ Ikke sånn att alle regningene plutselig forfaller 3 år etter at den første skulle vært sendt Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du burde i det minste ha penger klare til å dekke det du ikke har betalt. Hvis du plutselig får regning for 3 års forbruk kan det bli mye penger på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå