Gå til innhold

Komplett.nos tilbud: Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB???

inoan

Anbefalte innlegg

Strengt tatt hadde jeg også håpet på mer enn litt over 11k i 3dMark2001. Men jeg kjører alle spill til nå på max kvalitetet, der jeg ble stående i kanskje 800x600 i NFSHP2 kjører jeg nå i MAX!

Dette er viktigere enn selve scoren. Greit. Trenger ingen som skal si "menne... 3DMark viser jo hvor bra spillene går" Ja, veit det. Men legger ikke mye vekt på det.

Alt er flott.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får 11000 med et Ti4200 jeg...

Må da kreve mer med et 9700 kort?

Kan noen som har gått fra Nvidia til ATI si noe om forskjell på bildekvalitet? (dvs 2D, DVD, generelt)

Jeg fikk 12000 poeng (ikke at jeg bryr meg så mye om 3dmark men...).

Har Soyo D+, A-XP 1600+, 512MB DDR@133/266MHz og Rad.9700.

Til dere som lurer, 3dmark måler ikke BARE 3d ytelsen din. Går på minne, cpu osv også.

Lenke til kommentar
Jeg synes både 2d og 3d ble bedre med dette kortet, det gamle var bare et geforce 2 pro da men. Hvordan klarer du og få så mye med bare et ti4200? Har cpu'en så mye og si?

For meg har minneinnstillingene alt å si, hvis jeg kjører minnet på factory innstillinger mister jeg nesten 1500 poeng.. og det er når minnet går med en høyere bushastiget!

Kjører 133mhz på alt, og da kan jeg spanke apacerbrikken så hardt jeg vil i bios :)

Må legge til at jeg tror skjermkortet var trimmet litt når jeg fikk så høy poengsum.. Men det er bare +500 poeng uansett hvis jeg klokker det max i forhold til factory..

Lenke til kommentar

Kamerat har nettopp kjøpt ATI 9700,

Greit det. Vi kjører samme Os nesten samme ram, han har 3200 men HK støtter kun 2700 og jeg har 2700 brikke.

Han har 256 MB ram og det har jeg å, samme CPU.

Han får ca. 1000 poeng mer.

11600 og 12700

Men menyene er mye verre å drive med på ATI ass.

Vi skjønte ikke noe, var masse rot.

Fikk med mye stash da, composite kabel s-kabel.

Kunne ikke klokke opp rammen noe, prøvde 3hz

Og da var bilde rart.

Synes ikke det er stor forskjell på hans og 4800SE.

Lenke til kommentar

tror dere ikke at vifta på kortet gikk i stykker i dag da? For noe dritt har hatt kortet i 2 dager, så går vifta til helvete!!

Dette betyr at jeg må klare meg med det gamle kortet i mange uker til, pga at komplott er så trege. Men nå skal jeg fortelle dem hva jeg synes om dem.

Har hatt veldig mange varer fra dem som det har hvert noe problem med. Kjøpe en discman fra dem som gikk i stykker etter 2 uker, kjøpte den for 2-3 mnd siden og nå først får jeg en ny en. Har også send inn en cpu som ikke funka, men den sendte de tilbake og sa coren var knust (den var ikke det når jeg sendte den nedover)

Jeg tror jeg slutter og handle hos komplott.

Lenke til kommentar

faan, får ikke kjørt 3dmark2001 jeg..?? driiit ..etter den drage greia kutter bare 3dmark ut, å rett til windows.....

å va i helve.. er "sekundery" 9700 driver????? maskina mi vil legge inn 2 drivere til koret mitt? maser om det hver gang jeg starter pc'n.

OG....klarer Ikke å legge inn xp.. prøvd oppå,ny rein98.boots fra xp floopy,format. hmmmmm

:x :oops: :grumpy:

Lenke til kommentar

hvis du har et ati radeon 9700 pro kort har jeg hatt de samme problemene!

hvilke drivere kjører du??

jeg lasta ner de nyeste driverene til ati radeon 9700 pro kortet mitt men det ville det ikke starte 3d mark jeg tror muligens det er en eller annen form for bug på driverene:x Prøv å laste de nyeste ned fra internett eller går du tilbake til de driverene som følgte med på cden din hvis du kjøpte boks og kort

Lenke til kommentar
faan, får ikke kjørt 3dmark2001 jeg..?? driiit ..etter den drage greia kutter bare 3dmark ut, å rett til windows.....  

å va i helve.. er "sekundery" 9700 driver?????  maskina mi vil legge inn 2 drivere til koret mitt? maser om det hver gang jeg starter pc'n.

OG....klarer Ikke å legge inn xp.. prøvd oppå,ny rein98.boots fra xp floopy,format. hmmmmm

:x   :oops:   :grumpy:

Kortet har to utganger, for å kjøre to skjermer, evt en skjerm + TV...

Andy

Lenke til kommentar

men.. maskin cracher hver gang jeg prøver å legge inn nye drivere til secundri.(hmm)

å va i helve.. er "sekundery" 9700 driver?????  maskina mi vil legge inn 2 drivere til koret mitt? maser om det hver gang jeg starter pc'n.

:x   :oops:   :grumpy:

Kortet har to utganger, for å kjøre to skjermer, evt en skjerm + TV...

Andy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...