Gå til innhold

Komplett.nos tilbud: Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB???

inoan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da legger jeg inn en bestiling på 9700 kortet. Hvor mye kan jeg selge det gamle for? Det er et Gainward GeForce 2 PRO Golden Sample.

Du kan vel forlange en 3-500kr for det. Men det beste er å ha det liggende om du får problmer med pc'en din, må bytte komponenter for å teste er det bra å ha liggende et skjermkort. Som du er sikker på virker :yes:

Lenke til kommentar
Et bra produkt og hadde nok kjøpt dette om det ikke hadde vært fro at jeg i forrige uke la inn ordre på 9500 128 som jeg håper skal gå å "fikse" til 9700 og kanskje pro hastighet.

Ringte og ville avbestille/endre ordren, men komplett har litt å lære av itbutikken på akkurat det området. Teit at det ikke går å legge til eller fjerne deler av en ordre.

Tjener ikke stort på å returnere kortet heller, men kanskje det blir løsningen uansett om ikke det funker skikkelig med den software modifikasjonen som er publisert.

Regner med at et 9700 vil komme opp i 9700pro hastighet med vannkjøling på gpu?

Du, jeh trenger en sånn justert bios jeg til sapphire 9700, sånn at jeg får klokka den opp til nesten PRO fart.. link me baby, Private hvis det "hysj hysj" lissom.. hehe

Lenke til kommentar
steike, skal bli godt å få bytta ut 2pro kortet get.  :p  

Sapphire Radeon 9700 kortet er bestilt, å snart på vei håper jeg  :woot:  

Eneste..håper ikke de går tomme for 9700 kort på komplett.. "alle" skal ha jo....   :cry:

Ja for håpe du blir fornøyd. Selv vil eg vente til FX kommer ut på markedet. Nei eg vil ikke ha ati produserte gpu baserte skjermkort. Nå har eg gf2 ultra

Lenke til kommentar

Ok det er et greit tilbud, men tenk på at du kan få det samme kortet til ikke salgs til 2300 eller noe. + porto seff, men det er hundre så det er 300 i prisforskjell. Og de er hundre cd'er.... Det er en del du kan spare men det ble utslogt før jeg fikk sagt "dette var et godt tilbud alle sammen"... ;)

Lenke til kommentar
Fikk 11075.

Se maskinvare i signatur.

Kjørte Hot Pursuit 2 med max innstillinger fett som skitt!

UT2003 sviver også glatt.

Kastet ut mitt gamle aldrende Radeon8500 kort.

Trives jeg! :)

Hvorfor fikk du så mye mer poeng en meg? du har bare hakket større cpu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...