Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe dekk/felger i oslo området, hvor?

Gloms

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe dekk og felger til mazdaen min, men lurer på hvor jeg skal dra?

Har tenkt på Sharif dekksenter, noen som har erfaringer og kan anbefale det? har de gode priser og har de god service slik at jeg kan dra opp dit med bilen og få hjelp med å velge riktige felger og sånn? har ikke så mye greie på det med tanke på innpress og alt det der.

Hvis sharif ikke er å anbefale er det noen andre steder som er bra? bor i oslo, så helst i nærheten her.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt å kjøpe dekk og felger til mazdaen min, men lurer på hvor jeg skal dra?

Har tenkt på Sharif dekksenter, noen som har erfaringer og kan anbefale det? har de gode priser og har de god service slik at jeg kan dra opp dit med bilen og få hjelp med å velge riktige felger og sånn? har ikke så mye greie på det med tanke på innpress og alt det der.

Hvis sharif ikke er å anbefale er det noen andre steder som er bra? bor i oslo, så helst i nærheten her.

9217001[/snapback]

noen som har noen tilbakemeldinger her?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

I sommer prøvde jeg flere ganger å ringe Sharif på 45454545. Da kommer man inn på en automatisk sentral for å velge tjeneste.

Det var aldri noen som tok telefonen på dekksenteret. Ga opp, og kjøpte dekk en annen plass.

Nå fikk jeg telefonregningen, og det viser seg at dette kostet meg 59 kr. Over 2 kr minuttet!

Jeg vil sterkt fraråde folk å ringe dette nummeret.

Lenke til kommentar

Har handlet hos Sharif to ganger. Min første og min siste gang. Syns det er en oppskrytt butikk, både hva gjelder service og priser. Ventetiden på telefon er jo legendarisk dårlig. Og jeg kan ikke si meg for imponert over at de brukte hele 18 dager på å skaffe meg et sett Continental Sport Contact 3 i den relativt ordinære dimensjonen 225/45-17.

Anbefaler heller Interdekk på Lillehammer, hvis man har mulighet til å montere selv.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I sommer prøvde jeg flere ganger å ringe Sharif på 45454545. Da kommer man inn på en automatisk sentral for å velge tjeneste.

Det var aldri noen som tok telefonen på dekksenteret. Ga opp, og kjøpte dekk en annen plass.

Nå fikk jeg telefonregningen, og det viser seg at dette kostet meg 59 kr. Over 2 kr minuttet!

Stemmer dette? Noen andre med tilsvarende erfaring?

Lenke til kommentar

Stemmer dette? Noen andre med tilsvarende erfaring?

Stemmer nok litt ja. Husker jeg kjøpte felger og dekk hos dem i sommer

og ringte en del og det ble en del snakk. Nå skal det sies at jeg surra en del,

ombestemte meg om hvilke felger jeg ville ha, osv. men det var svindyrt å ringe

og det tok ofte en god stund før noen tok telefonen. I gjengjeld fikk jeg forhandle

med ei veldig hyggelig dame også ble jeg ganske fornøyd med felgene/dekkene.

Syntes det så veldig bra ut, og det kosta bare 6500,- for fete felger og dekk :)

Men unngå telefonen til Sharif, dra dit isteden - eller send en e-post dit...

Ellers anbefaler jeg Interdekk.no også. De leverer på døra om du vil,

jeg fikk en pakke med felger til vinterhjula idag. Veldig grei handel.

Lenke til kommentar

Reagerte bare på det. Mente å ha fått med meg tidligere at hvis noe annet en ordinære takster gjelder, skal dette informeres om. 45-nr er vel også et ordinært mobiltelefonnummer?

Kanskje bare noe jeg har fått for meg.

Var forøvrig der oppe for å kjøpe nye vinterdekk i dag. Tidligere fått med meg at de skal ha 3.995,- for 205/55-16, som jo er en bra pris. Jeg skulle ha 205/50-17, og da endte jeg på 7.300,- for samme dekka. Dæsken så heftig prisforskjell!

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...