MadRos Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 har hatt problemer med pcen, får flere feilmeldinger ved oppstat og når jeg plugger i web camen ( i usb port) får jeg melding om at jeg har avluttet en viktig fil og pcen avslutts innen 50 sekunder Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 har hatt problemer med pcen, får flere feilmeldinger ved oppstat og når jeg plugger i web camen ( i usb port) får jeg melding om at jeg har avluttet en viktig fil og pcen avslutts innen 50 sekunder 9216995[/snapback] ta backup, og formater Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det hadde jo vært greit å vite hva det står i feilmeldingene. Du sier du får 100 stykker. Er det 100 av den samme, eller 100 forskjellige? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 tipper det er haugevis av malware, og om det er tilfellet, er det lettere å formatere, enn å fjerne 100 feilmeldinger... ville nå i alle fall jeg gjort Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 de er alle forskjellige, ok tror jeg må formatere da Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) altså. malware er noe forbanna drit. og å fjerne det kan ofte være enda mer drit. Men med en formatering fjerner du alt på kort tid, samt at du får en helt ny datamaskin edit: halvparten av tiden tar det også edit2: om du velger å installere linux, slipper du driten igjen:) Endret 6. august 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 hehe ok, hadde instalert linux vis det hadde støttet de fleste spillene Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 O, du er hardcore gamer går du for XP, men cedega til linux er også ganske bra. Med mindre du skal ha heftige spill da Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Selvsagt må du ikke formatere maskinen for å få vekk malware. Men det er klart, sletter du windows og legger inn en Linux- distro, løser jo det problemet. Det er jo mulig det skaper noen nye, men det er kanskje ikke så viktig. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nei, det er ikke nødvendig å formatere, men som jeg har nevnt tidligere, sparer det deg for en del arbeid.. Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 formater ftw Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spamposter prøver vi å unngå, sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå