The Stig Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når ble et puff fra en geværkoble dødelig.. Fra spøk til revolver, gleder meg mer og mer til dette, og er absolutt mer positivt innstilt til CoD4 en hva jeg var når det ble annonsert. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når ble et puff fra en geværkoble dødelig.. 9217950[/snapback] Han bruker kniv. Dessuten, et korrekt anført slag med en gevær-koble kan knuse skallen til et menneske. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 bruker han kniv? for meg så det bare ut som et lite slag med knyttneven. med hva med det gammle ordtaket. Never bring a knife to a gunfight Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sjekk bildet. Dere ser lett at det der er et knivskaft. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen må ta alt så inderlig bokstavelig, selvfølgelig så jeg knivikonet, poenget var vel mer det at det så ut som at han slo til med kolben. Videre er jeg fult klar over at et korrekt slag kan knuse en hodeskalle, det kan forsåvidt en knyttneve også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg