Mr Walrus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hei, Jeg leter nå etter en ny Bærbar før skolestart og trenger tips! Jeg foretrekker helst en HP bærbar som koster under 9.000kr Spillmessig vil jeg helst at den kan kjøre Heroes of Might and Magic 5. System requirements 1.5 GHz CPU, 512 MB RAM, 32x CD/DVD-ROM drive, DirectX 9.0, Windows 2000/XP/Vista, DirectX compatible sound card Jeg vil at den skal ha: - komfortabelt tastatur - god batteri tid. - stillegående. - skjermen burde være god sånn at flere kan se på den fra flere vinkler. - bryr meg ikke mye om det er xp eller vista. - vekt 3kg max Takk for alle svar. Endret 6. august 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
convak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hvis jeg var det ville jeg skrapa sammen 1500kr til og gått for hpdv9575 Da får du en nice 17" med 320GB harddisk Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 hvis jeg var det ville jeg skrapa sammen 1500kr til og gått for hpdv9575Da får du en nice 17" med 320GB harddisk 9217700[/snapback] Takk for svar, men jeg kan ikke strekke meg lenger enn jeg allerede har gjort Noen andre forslag? Lenke til kommentar
convak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg ville prøvd å strukket megsåpass, for da får du mye for pengene. Er det ikke greit å ha en maskin som fungerer litt fram i tid, og ikke bare akkurat til det du spiller nå? Hvis ikke er det sikkert en perfekt pc for deg til under 9000, men jeg har ikke kommet over noen. Sikkert noen har som har tips å komme med.. Ta en titt på dette: 1 og 2. Jeg bestilte meg denne nettopp til 14.900 inkl frakt! Hadde jeg ikke hatt pengene, så hadde jeg solgt morra mi! Lykke til med søket... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Jeg kommer ikke til å spille nyere spill. Jeg kommer til å holde meg til de gode gamle spillene. Dessvere kan jeg ikke strekke meg til det monsteret av en laptop du har kjøpt deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå