Badsanta Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Fant denne på elprice, og så vidt jeg kan skjønne får man mye pc for denne prisen. Men hvordan er prosessoren..? Noen som har denne, og kan fortelle litt? Viftestøy o.s.v http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....29043&cid=5546# Takk Lenke til kommentar
Badsanta Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Fant denne på elprice, og så vidt jeg kan skjønne får man mye pc for denne prisen. Men hvordan er prosessoren..? Noen som har denne, og kan fortelle litt? Viftestøy o.s.v http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....29043&cid=5546# Takk 9216722[/snapback] Er den så dårlig..? Ingen som har denne, eller har noe mening. Bruksområdet: Skole, film og bilder.. Lite/ingen spilling Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://global.acer.com/products/notebook/as4520.htm Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 AMD sine laptop-CPUs er svakere og varmere enn Intel sine Core 2 Duo, men til det bruket du skisserer så skulle ikke det bety all verden. Lenke til kommentar
Badsanta Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Takker.. Bare lurer på en ting. Den linken som er over beskriver masse ting som ikke er oplyst i speksene på elprice.no sine sider. På hjemmesiden til acer.no står denne ikke oppført. Er ikke dette litt "rart"? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg kjøpte denne på telehuset. På elprice står det oppført at den kommer med Vista Home Basic, mens førstnevnte selger den med Home Premium. Skulle egentlig gå for Dell XPS M1330, men etter å ha lest hvor mye knoting det var m.t.p. leveransene av disse maskinene gikk jeg heller for denne altså, og kan således kjøpe meg en PS3 for mellomlegget Har ikke tenkt å skrive noe review av maskinen, men hvis det er noe noen lurer på er det bare å spørre så skal jeg gjøre mitt beste for å gi så gode tilbakemeldinger som mine noob-evner tillater. Kan forresten nevne at maskinen ikke er mye til spillmaskin, noe som sier seg selv når man ser på prisen, men den kjører HL2 med lav oppløsning ganske så smooth. CZ går glatt som silke. Ellers er det lite å utsette på maskinen så langt, forutenom at den kom med en del bloatware. Viftestøyet er ganske beskjedent. Byggekvaliteten virker veldig god. Endret 15. august 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
steeler Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har bestilt samme maskin fra xd.no, får den vel i morgen. Den skal imidlertid komme med Home Premium. Jeg kjøpte den for å bruke den til enkle ting som musikk og film når jeg er på toget, samt internett ellers. Har annen maskin (stasjonær) for spill. Kan skrive noen ord når jeg har fått prøvd den i løpet av helgen. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Èn ting som jeg lurer på: Denne maskinen har jo ikke HDMI eller DVI - utgang, men den har S-video og VGA. Hvis man er i besittelse av en HDTV med alt av innganger, hva skal man gjøre for å kunne overføre film fra laptopen til TVen med best mulig resultat? Skal man f.eks benytte seg av en standard VGA-kabel, eller finnes det en overgangskabel som potensielt gir bedre bildekvalitet? EDIT: Siden jeg ikke fikk svar på dette tester jeg med den vanlige pc-kabel-kabelen (sånn med blå merking, tror det er dette som heter VGA-kabel) og vanlig minijack til lyd. Hvis noen har bedre idèer blir jeg glad hvis du deler det med meg Endret 18. august 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
steeler Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Må si meg rimelig fornøyd med denne pc'en. Pos: -Bra skjerm (men endel refleksjon pga blank overflate). -Lite/moderat viftestøy. -VHP fungerer veldig greit, jeg har installert avg antivirus og itunes/quicktime uten problemer (begge disse er vista klare programmer). -virker å ha grei ytelse for mine behov (som ikke inkluderer tunge spill - CIV4 går helt fint). Neg: -tastaturet kunne vært bedre - har en tendens til å ikke få med alle bokstavene i ett ord, må antagelig trykke litt hardere på dette tastaturet enn det jeg er vant med. Får oppdatere etter hvert om jeg kommer på noe mer å skrive. Endret 5. september 2007 av steeler Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Må si at jeg er enig når det gjelder tastaturet, den reagere veldig dårlig, nokka jeg nesten må klage over. om du teste med tre taster samtidlig som asd eller rew, så finner du fort ut hvilken av tastene som er dårlige, neste gang jeg skal ha meg pc, blir det nok en mac eller sony vaio om de bli billigere. Satt å skrev med aspire 4520, håpløst tastatur. Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fikk PC-en igår, bare positive ting å si til nå. Merker ikke noe til tasteproblemet som de andre refererer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå