Jomzen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 U3 er liten som en tyggispakke, har god plass, berøringsfølsomme taster og radio med RDS-støtte. Les mer Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det hadde vært kjekt med en link til prisguiden... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Liten som en tyggispakke U3 er svært liten og lett spiller – den kan i lommen lett forveksles med en tyggispakke. <..> I alt er designet lite revolusjonerende, men både praktisk og elegant. + Liten og lett Hvordan er er ergonomien på denne? Jeg har inntrykk av at når spillerne blir så små så blir de mer knotete å håndtere med en hånd. Stemmer det? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har denne spilleren, og den fungerer ganske bra. Det å håndtere den med en hånd er ikke alltid enkel. Kanskje jeg bruker den feil. Jeg har den i min høyra hånd, og når jeg prøver å skru den på så er ikke tommelen der hvor "play/power" knappen er. Den er plassert litt for langt ned. A-B knappen og Play knappen er plassert rett siden av hverandre, litt avstand hadde vært bedre. Trykkfølelsomheten er høy og det er veldig bra at de har en dedikert Hold-bryter som man alltid må ha på for å ikke trykke knappene uønsket. Det kommer beep-lyd selv om hold knappen er på, noe som jeg syns er litt irriterende. Også er ikke batterikapasiteten noe å rope hurra for. Men ellers er spilleren supert Bra lyd, ingen usb ledning, relativ rask, og ganske liten. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har denne spilleren, og den fungerer ganske bra. Det å håndtere den med en hånd er ikke alltid enkel. Kanskje jeg bruker den feil. Jeg har den i min høyra hånd, og når jeg prøver å skru den på så er ikke tommelen der hvor "play/power" knappen er. Den er plassert litt for langt ned. A-B knappen og Play knappen er plassert rett siden av hverandre, litt avstand hadde vært bedre. Trykkfølelsomheten er høy og det er veldig bra at de har en dedikert Hold-bryter som man alltid må ha på for å ikke trykke knappene uønsket. Det kommer beep-lyd selv om hold knappen er på, noe som jeg syns er litt irriterende. Også er ikke batterikapasiteten noe å rope hurra for. Men ellers er spilleren supert Bra lyd, ingen usb ledning, relativ rask, og ganske liten. 9221462[/snapback] Hvor kjøpte du den? Finner ikke en eneste webshop som har den inne. Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 U3 er liten som en tyggispakke, har god plass, berøringsfølsomme taster og radio med RDS-støtte. Les mer 9216716[/snapback] Berøringsfølsomme taster? Ville det ikke vært rimelig kjipt med taster som IKKE var berøringsfølsomme? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor kjøpte du den? Finner ikke en eneste webshop som har den inne. 9221629[/snapback] Kjøpte den i HongKong da jeg var der på ferie Berøringsfølsomme taster?Ville det ikke vært rimelig kjipt med taster som IKKE var berøringsfølsomme? 9222800[/snapback] Det er forskjellig fra berøringsfølsomme og trykkfølelsomme. Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Jeg har denne spilleren, og den fungerer ganske bra. Det å håndtere den med en hånd er ikke alltid enkel. Kanskje jeg bruker den feil. Jeg har den i min høyra hånd, og når jeg prøver å skru den på så er ikke tommelen der hvor "play/power" knappen er. Den er plassert litt for langt ned. A-B knappen og Play knappen er plassert rett siden av hverandre, litt avstand hadde vært bedre. Trykkfølelsomheten er høy og det er veldig bra at de har en dedikert Hold-bryter som man alltid må ha på for å ikke trykke knappene uønsket. Det kommer beep-lyd selv om hold knappen er på, noe som jeg syns er litt irriterende. Også er ikke batterikapasiteten noe å rope hurra for. Men ellers er spilleren supert Bra lyd, ingen usb ledning, relativ rask, og ganske liten. 9221462[/snapback] Hvor kjøpte du den? Finner ikke en eneste webshop som har den inne. 9221629[/snapback] Er det denne http://www.pixmania.com/no/no/571767/art/s...html?srcid=1911 ? I så fall litt billigere enn anntatt Edit: Er nok den ja, bestilte meg en nå. 1080 med frakt og sikkert en ubrukelig garantiforskikringssak. Endret 14. august 2007 av cdguru Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hva skjer, finnes ikke i noen butikker i Norge enda, skal ha hvit og det litt kjapt, har lovet dama en i bursdagpresang. Iløpet av september skulle den komme, ja, september er snart slutt så.... *edit* Bare svart tilgjengelig hittil, blæh! Endret 16. oktober 2007 av jazzfudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg