corge Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) - Endret 5. september 2008 av corge Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 har du prøvd de innstillingene som får det til å bli så stabilt som mulig. crash prof eller no sånt? merklig problem du har ivertfall (svarer igjen etter jobb) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 prøvd og ta ut "bios batteriet" da? sånn at bios nullstiller seg totalt. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Mener å ha lest at Andregr har hatt liknenede problemer med noe minne han kjørte høy spenning gjennom i lang tid. Ville ikke virke på lavere spenninger etterpå. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde klokket min P4 2.4 ghz til 2.8 over lang tid. Det ble faktisk umulig å få den stabil på lavere hastighet senere. Så lenge den er stabil på OK-profilen er vel det bra Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Heh, høres ut som mitt eget problem egentlig, bios batteriet mitt er flatt så hver gang jeg mister strømmen til pc'n så må alt settes opp på ny... On topic: Har en AMD 2500+ Barton @1.83ghz Overklokket til AMD 3200+ @ 2200ghz Dette er gode gamle socket A, som ikke lages lengre Jeg aner ikke hva som gjør det, men akkurat samme problemet så deg. Den kjører brillefint overklokket og med en gang bios'n reseter seg så går den i dass O.o sku gjerne likt å vite hvorfor Lenke til kommentar
corge Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 prøvd og ta ut "bios batteriet" da? sånn at bios nullstiller seg totalt. 9216659[/snapback] Jeg gjorde det. Dvs. jeg resatt CMOS med jumperen for å gjøre det. Da POSTer den, men som sagt booter ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå