Mr. Bojangles Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ser etter en enkel bakleppe til Golfen min. Har lyst på en som ligner på den originale GL-leppen, men med dypere "kutt" til utblåsene slik at den bygger litt mer nedover. Skal IKKE ha noen tacky cup-diffuser eller annet nettinggreier. Lenke til kommentar
ScrollLock Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg leter etter det samme.. Er vanskelig å finne en bakfanger som ikke blir for voldsom, med masse gitter og greier =) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det finnes lite slikt på markedet dessverre. Syns egentlig den originale er grei nok, gjerne som grunnlag for litt cleaning.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Denne var fet, selges hos TmTuning. Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hmm. tacky neidah... hva med en GL leppe fra golf2 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 hmm. tacky neidah... hva med en GL leppe fra golf2 9242285[/snapback] Hvis den passer? Er vel begrenset hvor mye man kan tilpasse den myke plasten òg? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Fant ut at det gikk ann å koble blinklysene i hovedlyktene nå. Da blir det Golf-4-style fanger. Skal få en kamerat til å sveise bakluken (alt utenom skilthull) og så skla jeg montere popper. Må bare få tak i en bakluke først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå