Gå til innhold

Kveld på kjerringøy.

TeggY

Anbefalte innlegg

Ja.. Da legger jeg ut et av de bildene jeg har tatt, bare for å høre hva dere syntes om det. Konstruktiv kritikk tas imot med åpne armer.

Bildet er HDR, egentlig ikke gjort noen form for redigering, bare lagt det inn i et sånn photoprogram for å convertere til bildet fra RAW-fil, tror jeg.

Aaanyways, hva synes dere?n896120149_995280_8455.jpg

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du det ikke litt større? for å kritisere bilder som dette liker jeg å se en litt større version.

Men fra hva jeg ser her ser det jo ut som et riktig fint bilde. Den gule dotten fra sola oppe i høyre hjørne synes jeg ikke noe om.

Og har du ikke exif?

Lenke til kommentar

Flotte sun rays du har fått med her og en dramatisk mørk himmel. Motivet er veldig bra selv om det kanskje blir litt mye himmel (men det er jo denne som er blikkfanget her).

EDIT: Horisonten burde rettes opp

/L

Endret av relsafus
Lenke til kommentar

Til dere som klager på teksten: Det er dette man får av å bruke trialversjonen til photomatix. Man kan kjøpe lisens, og får muligheten til å lage bildene uten tekst.

Om noen er interesserte i å prøve ut trial-versjonen kan dere finne den på deres egne sider, eller legge meg til på msn så kan jeg sende dere trial-versjonen.

OBS! OBS! PS! PS! NB! NB! Dette er IKKE fullversjonen, piratkopi, salgstriks eller noe annet bug, kun en mulighet for dere til å teste Photomatix trial-versjon uten å måtte betale for det. Dette er helt lovlig og dere kan kjøpe lisens om dere vil ha resultatene uten programlogo.

Jeg gjenntar, dette er IKKE piratkopi jeg tilbyr å sende (Fordi jeg orker ikke maset med å gå inn på sidene)

ok?! ..............?!

Lenke til kommentar
Jo, folk kan laste ned trial-versjonen på nettsiden, helt lovlig.

Tenkte bare om folk ikke fant den at de kunne si fra så jeg kunne sende trial-versjonen på msn.

Det heter Photomatix, uten /r/

9235766[/snapback]

smooth of u mr :)

hvor mye koster full versjonen:D?

Lenke til kommentar
Jo, folk kan laste ned trial-versjonen på nettsiden, helt lovlig.

Tenkte bare om folk ikke fant den at de kunne si fra så jeg kunne sende trial-versjonen på msn.

Det heter Photomatix, uten /r/

9235766[/snapback]

smooth of u mr :)

hvor mye koster full versjonen:D?

9237169[/snapback]

Tar ingen sjangser fra nå av...

Lenke til kommentar

Da har vel de fleste fått med seg at det finnes test. SW, det ble vel litt mye OT her, men gøy var det sikkert, med nok fontronking (nytt norsk ord moder a tor) så don`t slett ;)

EDIT: Bildekritikk, ikke rettet opp horisont...

/L

Endret av relsafus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...