Christopher Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei Jeg har en film på pc'en som er decodet i XviD. Problemet er at alle fargene blir missdannet og alt blir grønn farget. Hva er galt? Mvh Christopher Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei Jeg har en film på pc'en som er decodet i XviD. Problemet er at alle fargene blir missdannet og alt blir grønn farget. Hva er galt? Mvh Christopher Du mangler Xvid codecen ? Jeg hadde samme problem en gang, men husker ikke hvordan jeg løste det Jeg tror det er noen konflikter med codecene som lager dette problemet. Prøv og slett alle codecer og legg dem inn på nytt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei Jeg har en film på pc'en som er decodet i XviD. Problemet er at alle fargene blir missdannet og alt blir grønn farget. Hva er galt? Mvh Christopher Nesten helt sikkert nimo codec-pack, den har en dårlig xvid-codec som ofte lager krøll. Hvis folk ikke har fått det med seg ennå: nimo codec-pack suger, sky det som pesten. AtW Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Last ned siste versjon av xvid-codec'n (ffdshow...) Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Takker for svar Det var ffdshow som fikset problemet. Hadde prøvd alle andre codec men ingenting funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå