Ravusy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg håper virkelig noen av ofrene anmelder disse guttene. 9227702[/snapback] Jeg håper virkelig noen av ofrene anmelder disse pedoene. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Når jeg gikk på IKT så skulle vi lage et foredrag om farene for barn på internett. Jeg hadde vært mye på jippi.no når jeg gikk på ungdomskolen og viste at der var det mye snusk som kunne være fint å bruke i denne sammenhengen. Vi lagde en bruker som het "Jente 15", eller noe i den duren og rett etter at vi logga inn så ble vi oversvømt av runkerpåcam/cåt gutt/10/11/12/13/14/15/16/17/18 osv. Startet et spill med en av de og før reglene for spillet var satt så kom de vanlige spørsmålene: Cåt? (kåt med k blir sensurert) MSN? Vil du se meg runke? osv. Ok, MSN adresse fikk han, vi rigget deretter til den eneste jenta i klassa med webcam rettet mot hennes byste og runkinga starta. Etter en liten stund så hoppa hele klassa inn i bildet. Merkelig nok så avslutta han samtalen og blokerte oss Ja, jeg tror denne mannen ble litt mere skeptisk til det han drev med etter det. Vi prøvde forresten også med nick som Jente8år o.l. med samme resultat. Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 De som viste seg selv på webcam, de er uskyldige til det motsatte er bevist, derimot guttene de er skyldige i å legge ut videoer av menn som ronka uten deres tilatelse. Hadde noen hatt noen bevis på at disse mennene gjør noe lovstridig, så anmeld dem gjerne, men de gjør ikke noe lovstridig når de ronker foran 19 år gamle gutter, enten det var det de mennene trodde eller ei. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er jo en ting å bruke tiden som på Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er vel like ulovlig som blotting det så lenge motparten ikke gikk med på det eller er jeg på bærtur nå? Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er vel like ulovlig som blotting det så lenge motparten ikke gikk med på det eller er jeg på bærtur nå? 9227913[/snapback] Er ikke like strengt, men tror du kan få en god stund i fengsel hvis den ene parten er mindreårig. Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg håper virkelig noen av ofrene anmelder disse guttene. 9227702[/snapback] Jeg håper virkelig noen av ofrene anmelder disse pedoene. 9227758[/snapback] Hvilke ofre? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan ikke si jeg har sansen for å fremprovosere "lovbrudd" eller hva det er. Hva oppnår man liksom? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan ikke si jeg har sansen for å fremprovosere "lovbrudd" eller hva det er. Hva oppnår man liksom? 9228903[/snapback] de kunne jo ha blackmaila mennene som ronka på msn før de la ut filmene på internett Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Når jeg gikk på IKT så skulle vi lage et foredrag om farene for barn på internett. Jeg hadde vært mye på jippi.no når jeg gikk på ungdomskolen og viste at der var det mye snusk som kunne være fint å bruke i denne sammenhengen. Vi lagde en bruker som het "Jente 15", eller noe i den duren og rett etter at vi logga inn så ble vi oversvømt av runkerpåcam/cåt gutt/10/11/12/13/14/15/16/17/18 osv. Startet et spill med en av de og før reglene for spillet var satt så kom de vanlige spørsmålene: Cåt? (kåt med k blir sensurert) MSN? Vil du se meg runke? osv. Ok, MSN adresse fikk han, vi rigget deretter til den eneste jenta i klassa med webcam rettet mot hennes byste og runkinga starta. Etter en liten stund så hoppa hele klassa inn i bildet. Merkelig nok så avslutta han samtalen og blokerte oss Ja, jeg tror denne mannen ble litt mere skeptisk til det han drev med etter det. Vi prøvde forresten også med nick som Jente8år o.l. med samme resultat. 9227786[/snapback] Vi hadde samme oppgave. Og fikk samme resultat, men vi moret oss over tid med å buste disse "runkerne". En av personene fikk vi vel busta 3 ganger. Så alle gir seg vel ikke. er vel bare flaut, da og der, og de tenker nok ikke at det skjer igjen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heheheh, han burdre vel tatt hintet etter andre gangen? I allefall for en dag Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hey,er han kåt så er han kåt Er vel noen som må snakke med 13 år gamle jenter for å få junior i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå