Gå til innhold

Lurer eldre til å onanere på msn

Anbefalte innlegg

Kompisgjengen fra Tromsø lurer tilfeldige menn på nettet til å masturbere foran kamera, og legger videoene ut på Facebook.

Utkledd som jenter snakker de med gutter og menn på chatteprogrammet MSN og lurer dem til å masturbere foran åpent kamera.

Det hele blir filmet og lagt ut på nettet, både på Facebook og YouTube.

– Vi gjør det for å demonstrere hvor mange idioter som går på denne typen ting på nettet, sier Kjetil Lyngmo Kristensen (18), en av guttene bak videoene, til Nordlys.

Politiadvokat i Troms politidistrikt, Ole Sæverud, synes det er vanskelig å gi svar på om dette er straffbart.

– Det er ikke ulovlig i seg selv og chatte og onanere foran webkamera. Men om man lurer noen til å gjøre det kan det være straffbart. Det å legge ut slike videoer av andre uten å ha samtykke kan anses som ærekrenkelser eller rammes av andre bestemmelser i straffeloven.

Les hele artikkelen her.

Hva synes dere om dette? Tror dere disse ungdommene fra Tromsø vil få pedofile til å tenke seg om før de søker kontakt med yngre jenter på nettet, eller er de bare noen barnslige, perverse drittunger som burde straffes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet er det ikke ulovlig å onanere foran 18 år gamle gutter som liker å kle seg ut som jenter og hisse opp andre gutter/menn ;)

Selvfølgelig burde disse folka straffes for å legge ut (naken)videoer av andre uten deres samtykke.

Edit: Hadde det vært jenter det hadde vært snakk om hadde det ikke vært tvil i det hele tatt; da hadde alt som var av politisk korrekte mennesker vært ute og fordømt dette og hvor fælt det må være at noe sånt skjer med godtroende stakkarer. Når det er menn det går utover derimot er det tydeligvis helt greit at det skjer.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Straffes for dette? Hva med alle de gamle tullingene som legger ut bilder av dumme fjortisjenter som gjør det samme?

Dette er bare komisk spør du meg,nettgrisene fortjener å bli dritet ut noen ganger de også.

Kan heller ikke skjønne hvorfor det skulle vært noe annerledes om det var gamle damer som gjorde dette men saken er vel at det rett og slett ikke skjer i samme omfanget som med menn.

Og til trådstarter,perverse? Tror ikke de sitter og koser med seg selv til synet av det her. Virker mer som en morsom måte å få menn til å skjønne at å vise seg fram på nett ikke er måten å få seg noe på.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe i veien med at grisene skremmes fra å prøve seg på "sexycamgirl14" og lignende, men hvis aliaset hadde vært "kåta27" eller noe slikt ville saken straks vært en annen. Er det forresten ikke en halv-legendarisk nettside fra noen år tilbake hvor en fyr rundlurer en gammal snuskhummer til å strippe på webcam?

Lenke til kommentar

Hadde dette vært mot kvinner skulle du fått sett på storholois fra kvinnegruppene der ute. Da hadde det vært forkastelig, de som gjorde burde straffes med kastrering og kjønnslemlestelse i evig tid og masse annet bla bla bla.

Men nå når det bare er mot mannfolk så hva gjør vel det? Da hører du fanden meg ikke mye.

Nei det er virkelig en skrudd verden vi lever i i dag. På alle mulige måter.

Lenke til kommentar
Og til trådstarter,perverse? Tror ikke de sitter og koser med seg selv til synet av det her. Virker mer som en morsom måte å få menn til å skjønne at å vise seg fram på nett ikke er måten å få seg noe på.

9219226[/snapback]

Jeg forsøkte bare å åpne for diskusjon med førsteinnlegget mitt, jeg har aldri sagt at jeg synes de ER perverse. Selv synes jeg det er ganske morsomt, i og med at disse pedofolka fortjener det, men jeg ville heller ikke gjort det selv, rett og slett fordi jeg tror det ville vært et ubehagelig syn å se en 50 år gammal mann kose seg på msn.

Lenke til kommentar

Du åpnet for diskusjon og jeg valgte å diskutere ;) Ikke noe verre.

Tror ikke jeg heller hadde sagt meg villig til å gjøre det,måte på hva jeg vil se for å hjelpe håpløse fjortisjenter. De finner som oftest en ny måte å tilby seg selv på uansett.

Lenke til kommentar

De bør straffes for å legge ut filmer av andre uten deres samtykke, loven er lik for alt og alle!

Kanskje vi også skal gjøre det ulovlig for foreldre og dusje barna sine, fordi en av hundre tusen menn syntes det er opphissende?

Lenke til kommentar

Forstår godt at guttene har sett seg lei av 50åringer som jakter på 14årige jenter på nett.. På den annen side, forstår jeg ikke at de TØR å gå ut med navn til avisa.

Det de har gjort bryter en del moralske, etiske og lovlige grenser, men jeg må innrømme at jeg selv har vært inne på samme tanke, og jeg godter meg over at disse griseriene er foreviget. Jeg synes det er galt å lure ungdommer, men en annen ting er å være "honeypot" for 50åringer på tenåringsjakt.

Lenke til kommentar
Kanskje vi også skal gjøre det ulovlig for foreldre og dusje barna sine, fordi en av hundre tusen menn syntes det er opphissende?

Ehm... er det bare jeg som synes dette hørtes veldig rart ut? Eller ikke synes det passer inn?

9226731[/snapback]

Det er jo så mye fokus på å ta pedofile, at man kan la enkle mennskerettigheter falle imellom fingrene våre. Var kun ment for å sette ting i perspektiv for de som syntes det er greit å la de guttene komme unna med å krenke andre mennesker på en så tydelig måte, og å legge ut filmen av dem på internett.

Lenke til kommentar

Er de så dumme at de viser fram pakka til "sexycamgirl14" så får de bare tåle at de blir lurt. Det de gjør er ulovlig (blotte foran en mindreårig person) og da får de tåle å bli hengt ut. Hva er galt med at andre pedofile får oppfatningen at hvis de gjør dette kan de ende opp med å bli den neste?

Lenke til kommentar
Er de så dumme at de viser fram pakka til "sexycamgirl14" så får de bare tåle at de blir lurt. Det de gjør er ulovlig (blotte foran en mindreårig person) og da får de tåle å bli hengt ut. Hva er galt med at andre pedofile får oppfatningen at hvis de gjør dette kan de ende opp med å bli den neste?

9226921[/snapback]

Tja..

Det er akkurat som å si "jaja, stjæler du fra nabo'n min, må du tåle at jeg brekker alle beina i kroppen din.".. Det blir litt drøyt å ta i bruk slike virkemidler, selv om jeg tror dette kan være det mest effektive virkemidlet mot onlinepedofile..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...