VetleRsport Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg var litt rundt på nettet her for litt siden og da fant jeg en side som de solgte båter fra orkaner og båter som har liggi under vannet lange som de solgte for en billig penge. Men problemet er at jeg ikke husker siden. Noen av dere som vet om noen sider som de selger båter som ikke har overlevd en orkan årdentlig eller som har liggi på bund med litt skader osv? Post link her er dere snille.. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 http://www.boatus.com/hurricanes/liquidators/ ellers kan du vel søke på: hurricane damaged boats på google Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Takk men fant ikke noe i farta... Mene den dagen fant jeg 2 intresange sider den ene var på norsk... Noen som vet hvem jeg mener ? (den norske) Og ingen som vet om steder de KUN selger skadet båter? Lenke til kommentar
superninja Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ctrl + H gir deg History av gamle sider du har vore innpå så er det jo berre å leite gjennom dei sidene du var innpå den aktuelle dagen. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Jeg vet det men er litt for lenge siden jeg var på siden..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå