Akrabra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Noen som kan sette de i rekkefølge for meg.. jeg er helt confused! men tenkte å kjøpe alle. De til playstation altså takker på forhånd yet again Endret 6. august 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
keungz Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Antar du mener Metal Gear-serien. Fant en liste i kronologisk rekkefølge her Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg var også veldig forvirret, men så vidt jeg har forstått så trenger du kun å spille MGS1, MGS2 og MGS3. En av hver. De to andre versjonen innen 2 og 3 er visst bare med noe ekstra. Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Rekkefølge sortert etter utgivelse: Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid: Portable Ops Rekkefølge sortert etter hendelsesforløp: Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid: Portable Ops Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Hvilken rekkefølge er best å kjøre igjennom på? Utgivelse. Men med dropp Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake og Metal Gear Solid: Portable Ops i første omgang. Kjør igjennom de tre andre. Liker du historien og interesser deg for den kan jeg absolutt anbefale de tre andre spillene. Men altså, det viktige er MGS1, MGS2 og MGS3 for å få en smakebit. Hehe, dette kan jeg utenat opp og ned, frem og tilbake Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Siden du har PSP kan du jo også få tak i Metal Gear Acid. Det hører heller ikke til i hovedhistorien, men er et litt morsomt turbasert kortspill. Det er ikke så rart som det høres ut til. :-) Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ta en titt på Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel til PSP. Er en slags tegneserie om det første spillet slik at du får med deg historien. Har ikke prøvd det selv da. Noen som har det? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 er det nye mgs på psp bra? det er ikke sånn kort spill lenger? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Ja mente metal gear solid! sorry for forkortelsen er bare altfor vant til det. Men takker for alle svar=) mye hjelp på det her forumet. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 er det nye mgs på psp bra? det er ikke sånn kort spill lenger? 9217415[/snapback] Er ganske bra det, selv om det er veldig kort. Og nei, det er et skikkelig MGS og ikke kortspill Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ja. ok. så rewiew fra gametrailers. ser okay ut. Lenke til kommentar
Sylar777 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Rekkefølge sortert etter utgivelse:Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid: Portable Ops Rekkefølge sortert etter hendelsesforløp: Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid: Portable Ops Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Hvilken rekkefølge er best å kjøre igjennom på? Utgivelse. Men med dropp Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake og Metal Gear Solid: Portable Ops i første omgang. Kjør igjennom de tre andre. Liker du historien og interesser deg for den kan jeg absolutt anbefale de tre andre spillene. Men altså, det viktige er MGS1, MGS2 og MGS3 for å få en smakebit. Hehe, dette kan jeg utenat opp og ned, frem og tilbake portable obs må han ha med seg" missing link til Slutten av den gode big boss= til starten av outer heaven:) spill mgs1 mgs2 mgs 3 mgs: og så tar du portable obs til slutt! herlig opplevelse:) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 For oss som ikke har tid eller konsoller nok til å spille serien, finnes det et sted vi kan lese gjennom historien før vi går i gang og spiller MGS4? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) For oss som ikke har tid eller konsoller nok til å spille serien, finnes det et sted vi kan lese gjennom historien før vi går i gang og spiller MGS4? En kjapp historiegjennomgang finnes her Persongalleri kan du finne her Vet ikke hvor komplett historie du vil ha, men etter å ha spilt 3 av spillene har jeg i allefall den oppfatningen at det kunne vært skrevet bøker. Ganske vill historie. Endret 27. november 2007 av mhm. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg kunne godt tenkt meg noe mye mer utfyllende, ja. Jeg har selv MGS1, men jeg klarte ikke fortsette og spille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå