.Butthead. Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Starta PC Probe og fikk beskjeden : There are some warnings : 1.2VHT voltage Gjør dette noe? Viss, hvordan fikser jeg det? Vet ikke om denne er posta på rett plass. Endret 6. august 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Posta noenlunde det samme for en stund siden. ingen svar.. virkelig ingen som sitter på kunskap der ute? Min post hvilke komponenter har du forresten? Endret 6. august 2007 av clawfing Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) *Asus P5N32-E SLI *2GB RAM Ocz Platinum 800MHz *250GB harddisk Seagate Barracuda 7200.10 *Foxconn 8800GTS 320MB OC *Intel Core 2 Duo E6600 @ stock *Corsair Hx520W Håper ikke det er noe alvorlig da.. Endret 6. august 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) 100% av tilfellene hvor denne problemstillingen er oppe på en eller annen tilfeldig spenning fra slike programmer, så er konklusjonen at det er ingenting å bry seg om. Se på stabilitet istedetfor disse "feilmeldingene". Endret 6. august 2007 av jonepet Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 samme hk som meg da..lest altfor mye poster om problemer med asus hk..angrer sykt på at jeg ikke kjøpte abit som jeg egentlig skulle ha kjøpt.. første hk jeg fikk var defekt, nå fryser maskinen etter 30min-et par timers bruk. sukk.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) clawfing: Den ram volten viser feil da data'n ike ville bootet om verdien var så lav :S Når det gjelder CPU VTT så er den orginalt 1.2v og maks rundt 1.5v og om den er på 1.5v gjør det lite på tempen og hjelper bare på å få høyere FSB resultater under klokking og skader ikke systemet i det heletatt ...... Forslag til topic: CPU VTT er på 1.5v er det farlig? (orginal 1.2v) eller noe sånt den du har nå sier veldig lite og kanskje derfor ingen har sett på tråden før nå ..... Edit: Alle disse volt styrkene kan dere stille på i BIOS om dere skulle ønske det .... Edit: eller grunnen først og fremst for liten aktivitet er tiden på døgnet Endret 6. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hmm det var jo betryggende å høre har iallefall jeg fått svar på noe jeg har irritert meg litt på de siste ukene (hi-jacker denne tråden litt:P) når jeg får flytta ut neste uke å får satt pcen på plass der skal jeg se om jeg finner mer utav hvorfor min pc fryser, er litt bekymra over tempen på skjermkortet men får se. kommer tilbake med en post så fort jeg får tid.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Godt å høre at det ikke var noe virkelig galt Endra topic, får se om flere joiner posten da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ser nå at den er feil postet da det ikke har noe med PSU å gjøre i det heletatt. Klarer jaggu ikke å si om den burdte ligge i CPU katagorien eller Hovedkort katagorien jeg. Handler nemlig om en spenning internt i hovedkort og CPU å gjøre Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Nja, var ikke lett å finne ut hvor den skulle.. Leste enn annen plass der en hadde samme hovedkort og e6600 klokka til 3GHz, der viste alle de små vinduene, der 1 er rød og resten grønne hos meg, der var alle røde hos han. Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Til og med nyeste hardware og dagens software kan vise feil informasjon om temperatur og voltage, så jeg stoler aldri på enn det som står i min bios, forutseer at bios'en er up to date og fungerer bra. Endret 6. august 2007 av Deluxe_REborn Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Min bios? Har ikke oppdadert, har den som lå på plata jeg fikk med kortet.. Vet ikke hvordan jeg oppdaterer den :S Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er drivere BIOS er nok den som var der orginalt ....... Den som er der er helt fin å ha er bare 2-3% av alle data brukere som oppdaterer BIOS ... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) CPU Core = Vcore (CPU Voltage) CPU FSB = CPU VTT (FrontSideBus Voltage) nForce SPP = NB (System Platform Processor = North Bridge Voltage) nForce MCP = SB (Multimedia & Communication Processor = South Bridge Voltage) HT nForce SPP <-> MCP = 1.2VHT (Hypertransport Bus Voltage) Har et standar bios opsett for stabilt kort i faqen min. http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Minne guiden er grei og få med seg for stabilt kort. For OC av core 2 tar jeg med en god del her. (3.6ghz oppset) Nede i posten. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680407&st=600 Bruk everest for vcore volt lesing. Viser mest korrekt for 680i(kontrollmålt med mutimeter) Kan måles her viss noen er intresert. Endret 6. august 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå