medlem-82104 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Jeg holder på å gå på veggen her jeg sitter Har en Dell Latitude som jeg prøver å koble til TVen på rommet mitt, men hva enn jeg skurer eller dytter på så får jeg ikke farger! Grafikk kortet er ikke stort å skryte av, Intel chipset 945GM Express family. Jeg har besøkt hjemmesidene til Intel og sett på troubleshooting, og fant noe, men det hjalp ikke, har stilt den inn på PAL. Jeg får heller ikke oppdatert driverne da jeg får beskjed om at driverne ikke passer til denne PCen, jeg SVERGER på at jeg har valgt riktig Kobler PCen til TVen oppe i stua, og da får jeg farger med en eneste gang uten problemer! Har koblet PCen en gang for lenge siden til TVen på rommet, og da fikk jeg farger, men nå går det plutselig ikke. Jeg har prøvd begge scart inngangene, og koblet den igjennom VHS spilleren, men til ingen nytte. Noen som vet råd? Andak Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 bruk composit kabel istedet for s-video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå