SuperStoffer Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har netopp mekka ny pc Men goopen som fulgte med volcano 7+ vifta mi var helt flytende og jævli... så jeg lurer på om det er mulig og bruke pcen selv omjeg ikke har goop på?? Bare foreløpig til jeg får kjøpt da.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du kan bruke den uten goop, men jeg ville ikke anbefale at du gjør det. Det kan rett og slett bli for varmt. Hvor flytende er goopen? Så flytende at du tror noe er galt med den? Husk at du bare skal ha et syltynt lag med goop på, som at den er litt flytende tror jeg ikke skal være et veldig stort problem... Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Goopen var så flytende at den bare rant ut av den lille stygge posen den lå i Menmen.. Prøvde uten goop nå og da starta pcen i ca 5 sek før den slo seg av.. ble pcen for varm? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hvor langt kom den i oppstarten? Hva skjedde når den skrudde seg av? Hvis kjøleribba er satt ordentlig på så skal den overleve mer enn 5 sekunder... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du KAN ikke kjøre en vsnlig CPU uten vifte OG goop. Nesten umulig. Det blir SKAMVARMT. Bestill litt Artic Silver 3 goop du.. Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Skjermen var bare svart hele tia til deskrudde seg av.. hvis det ikke er cpuen hva er det da? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 viften gikk for sakte og eller det ble for varmt, skaff deg litt as3 Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jepp, skaff goop før du prøver igjen! Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 får vel det.. men har noen peil på om det er noe annet som kan feile pcen?? For et par dager siden hadde jeg en xp1800 (har 2400 nå) og den funka fint.. men da hadde jeg goop da... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 får vel det.. men har noen peil på om det er noe annet som kan feile pcen?? For et par dager siden hadde jeg en xp1800 (har 2400 nå) og den funka fint.. men da hadde jeg goop da... Kan og være at bios'en din ikke støtter xp2400, det bør du undersøke hos hovedkort produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå