KimNK Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Allright! Då har eg vorte rekruttert til nytt band og må få lov å drive litt eigenreklame. Tangentisten emigrerte beklagelegvis til Trondheim og dei trengde noko til å fylle ut, og då var eg plutseleg inne, artig. Uansett, gutta var for litt over ei veke sidan i Ocean Sound sine studio utanfor Ålesund og tok opp ein 4-spors EP. Dei umastra opptaka ligg no ute på myspace og forhåpentelegvis vert den ferdig og klar for salg i løpet av hausten. Diverse mindre spelejobbar rundt om i Bergen og kanskje eit par i ein viss by lenger nord vil òg verte annonserte omtrent samtidig når EP'en er ferdig mastra og ute av trykken. Enjoy! Myspace Endret 7. august 2007 av KimNK Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette likte jeg hvertfall veldig godt. Vokalisten passet akkurat inn i musikken. Mange band jeg ikke helt synes det, men her var alt så sammensveisa på en måte. Kritikk: ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå