Gå til innhold

Hjelp. Musepeker henger seg opp etter noen sek i XP.

Anbefalte innlegg

Etter at jeg for noen dager siden innstallerte nytt skjermkort, henger musepekeren seg opp kun sekunder etter at WinXP har startet opp.

Problemet oppstår ikke i SafeMode. Jeg er på ingen måte noen pc ekspert så jeg ver ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som har hatt samme problem, eller som har et forslag til en løsning på hva som er galt? :-? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir jeg nødt til å laste ned en annen driver, noe jeg ikke har mulighet til da jeg sitter med modem (det ville iallefall tatt utrolig lang tid).

Jeg slettet driverne til skjermkortet men det samme problemet oppsto. Er det ingen mulighet for at det er noe annet som er galt? :-?

Lenke til kommentar
Da blir jeg nødt til å laste ned en annen driver, noe jeg ikke har mulighet til da jeg sitter med modem (det ville iallefall tatt utrolig lang tid).

Jeg slettet driverne til skjermkortet men det samme problemet oppsto. Er det ingen mulighet for at det er noe annet som er galt? :-?

:yes: det er det. Lurer på vilken mus du har. Og om du bruker den driveren som er i windows, eller en egen driver som fulgte med musa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...