I_Want_a_Wii Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kjøpte dette tastaturet, men synes det ser ut som om det skal være lys på knappene, men har ikke funnet noe info om dette. Noen som vet noe om det? Tastaturet er: Microsoft® Optical Desktop Elite med fingeravtrykksleser Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvis du ikke finner info om det noen steder på nettet, ei heller bilder, så vil jeg foreslå og vurdere muligheten for at det ikke skal være et. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, det skal ikke være lys i knappene. Microsoft fant det bare for godt å lage "gjennomsiktige" taster, for at det skulle være stilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har du bilde av fenomenet du opplever? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har du bilde av fenomenet du opplever? 9241841[/snapback] Bilde av at tastene ikke lyser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Misforsto første post. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har samme greia men det er ikke lys i tastatuert nei. Men hvis du gamer anbefaler jeg deg ikek den musa det er bare 400 dpi på den. Hadde brukt den i en god stund til jeg fikk MX og da skjønte jeg ikke hvordan jeg greide å spille BF2 med den musa? Men er blitt bedre nå da! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå