Iverfar Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Min lyseblå Moods Of Norway-genser er altså blitt missfarget på ryggen, det er ett ganske stort ommråde som er halveis hvitt/lysere blått enn hva resten av genseren er, først trudde jeg det var kritt, men det gikk ikke av i vask, og det viser seg altså - som sagt - at det er missfarging, er det noen måter å få den orginale fargen tilbake på det ødelagte ommrådet? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Min lyseblå Moods Of Norway-genser er altså blitt missfarget på ryggen, det er ett ganske stort ommråde som er halveis hvitt/lysere blått enn hva resten av genseren er, først trudde jeg det var kritt, men det gikk ikke av i vask, og det viser seg altså - som sagt - at det er missfarging, er det noen måter å få den orginale fargen tilbake på det ødelagte ommrådet? 9215764[/snapback] Er det vannskade ? Har det samme på en tskjorte, hvit, som jeg hadde på under en genser en dag det regna. Hvis det er samme er jeg også int. i hjelp Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fargen kommer nok aldri tilbake igjen. Gå til butikken og klag på produktet. Du kan evt bleke den for å få den helt hvit Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Fargen kommer nok aldri tilbake igjen. Gå til butikken og klag på produktet.Du kan evt bleke den for å få den helt hvit 9219953[/snapback] kjøpte den i oslo, bor i lillehammer, bleking av heele genseren kommer ikke til å skje, den er ikke ensfarget. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvilken modell er det snakk om? Synd med genseren, men vi kan nok ikke trylle for deg. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 jeg tror jeg har den hvite modellen av genseren du har... hvor får jeg tak i den du har? Hvis det er den jeg tror det er? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Min er en lyseblå med rosa/hvit krage og ermer og det en rosa traktor ved et hvitt tre på venstre siden av brystet, den har en glideløs på idten, det er ikke en hood. Kjøpte den i Oslo Februar 2006 Endret 13. august 2007 av Iver-th Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 ah, okei.. er ikke den jeg har da..! Har en hvit en med blå skrift det er en hood! er ute etter den blå versionen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå