Gå til innhold

Missfarget Moods Of Norway-genser

Anbefalte innlegg

Min lyseblå Moods Of Norway-genser er altså blitt missfarget på ryggen, det er ett ganske stort ommråde som er halveis hvitt/lysere blått enn hva resten av genseren er, først trudde jeg det var kritt, men det gikk ikke av i vask, og det viser seg altså - som sagt - at det er missfarging, er det noen måter å få den orginale fargen tilbake på det ødelagte ommrådet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min lyseblå Moods Of Norway-genser er altså blitt missfarget på ryggen, det er ett ganske stort ommråde som er halveis hvitt/lysere blått enn hva resten av genseren er, først trudde jeg det var kritt, men det gikk ikke av i vask, og det viser seg altså - som sagt - at det er missfarging, er det noen måter å få den orginale fargen tilbake på det ødelagte ommrådet?

9215764[/snapback]

Er det vannskade ? Har det samme på en tskjorte, hvit, som jeg hadde på under en genser en dag det regna. Hvis det er samme er jeg også int. i hjelp

Lenke til kommentar
Fargen kommer nok aldri tilbake igjen. Gå til butikken og klag på produktet.

Du kan evt bleke den for å få den helt hvit

9219953[/snapback]

kjøpte den i oslo, bor i lillehammer, bleking av heele genseren kommer ikke til å skje, den er ikke ensfarget.

Lenke til kommentar

Min er en lyseblå med rosa/hvit krage og ermer og det en rosa traktor ved et hvitt tre på venstre siden av brystet, den har en glideløs på idten, det er ikke en hood.

Kjøpte den i Oslo Februar 2006

Endret av Iver-th
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...