bryggern Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Eg har vert forleska i ei jente i vertfall eit halvt år no. Har hatt perioder der eg føler at deg går veldig bra mellom oss, men so føler eg at det daffer ut. Kan hende eg e paranoid og lager problem. Var nyleg ¨på NC der eg møtte ho tett og ofte, men problemet er at vi ekkje so utadvente noken av oss, so det blir mest tørr prat. Men når eg sitter ovenfor ho og ser ho i auga, so veit eg at eg elska ho. Høre sikkert veldig rart ut, men eg hadde dødd for ho uten å nøle. Mesteparten av kontakten vi har er på sms (mest pga den lange avstanden mellom oss). Og eg har lyst å ringe ho, men er redd for at vi ikkje har noke å snakke om. At det berre blir flaut. Har litt dårlig sjølvtillit på dette feltet, men har dokke noken tips til en forelska gutt?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Først: Jeg tviler på at du elsker henne. Forelskelse og å elske er ikke det samme. Det er egentlig ikke mange råd i gi. Hør om dere kan finne på noe sammen. Er hu litt pcmenneske og dere spiller samme spill, hør om dere skal spille sammen, kommuniser på msn, så spør om hu vil være med å finne på noe en dag. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Har ho i tankane nesten heile tida... Har ikkje sett på andre jenter sida eg vart kjent med ho.. E jo ung og uerfaren, so eg veit sikkert ingen ting. E so snill, jordnær, pen, grei osv. Ekke data typen ingen av oss, ho e litt meir treningstypen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Spør om dere skal ta en joggetur sammen da? Men sørg for å få god kondis først Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Spør om dere skal ta en joggetur sammen da? Men sørg for å få god kondis først 9219479[/snapback] Høres ut som en god ide. Men pass på at du har så god kondis at du kan snakke underveis. Tar seg ikke helt ut å pese rundt, rød i fjeset, uten å kunne få ut et ord. =D Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 For å hjelpe selvtilliten kan du prøve å hente et tilfeldig nummer fra gulesider, for så å ringe det og spørre om f.eks en god film Hehe... Eller hvis du tror du er riktig god kan du prøve å få en tigger til å gi DEG penger! Argumenter for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå