Drillo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har fått med meg filmen nå, og det ga mersmak. Sett lite av det før, så jeg lurer på hvor jeg bør begynne å grave. Hørt det har blitt produsert 18 sesonger av serien... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Har fått med meg filmen nå, og det ga mersmak. Sett lite av det før, så jeg lurer på hvor jeg bør begynne å grave. Hørt det har blitt produsert 18 sesonger av serien... 9215490[/snapback] start på 1. du eller en de har inne på nermeste butikk.... edit: spider pig, spider pig..... Endret 5. august 2007 av 2badle Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Spider pig var vel det beste i filmen :!:. Litt langt mello latterkulene enn jeg hadde håpet. Også bra da folka i kjerka og puben bytta plass. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Stemmer at det har blitt produsert 18 sesonger av serien. Men fra sesong ti og utover syns jeg kvaliteten begynner å synke litt, de to siste sesongene er ikke så mye. Jeg syns du burde begynne med første sesong Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 serien er MYE bedre en filmen Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 1-10, der har du gullrekka. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 *Host* Ville heller gått på med Family Guy i stedenfor, litt mindre historie men mer humor etter min mening. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 1-10 er nok kanskje best ja, men fy søren! Jeg lo meg igjennom hele episode 21 av sesong 18. Det er en 24-parodi, og den var GENIAL! (En av de beste episodene etter min mening.) Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kan hende jeg har gått glipp av noe, men de to/tre første sesongene av Simpsons oser vel ikke akkurat av kvalitet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kan hende jeg har gått glipp av noe, men de to/tre første sesongene av Simpsons oser vel ikke akkurat av kvalitet? 9261371[/snapback] enig, det kommer nok av dårlig økonomi for Simpsons-folka regner jeg med De er verdt å få med seg da, jeg ville startet på sesong 1 og fortsatt derifra Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har ses. 8 & 9 og siden det er de eneste jeg eier så er de to best med untakk hvis jeg får flere Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Se alle du kan få tak i. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Syns 1-10 er best. Men hvis du skal kjøpe DVD boksen, kjøp sesong 2 eller senere. Sesong 1 har ca. 13 episoder, mens sesong 2 har ca 23! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 *Host* Ville heller gått på med Family Guy i stedenfor, litt mindre historie men mer humor etter min mening. 9261051[/snapback] Family Guy is a cheap rip-off. Sesong 1 er ikke noe morsomt, men du bør se den. Den beste sesongen er enten nr. 4 eller 7. Så se 1-10. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 som nevnt 1-10 er det du bør se, eller egentlig 1-9 sesong 10 har en del dårlige episoder, men de værste sesongene er 11-15. serien tar seg litt opp i 16-18. men 11-15 er bare family guy med gule karakterer Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 *Host* Ville heller gått på med Family Guy i stedenfor, litt mindre historie men mer humor etter min mening. 9261051[/snapback] Family Guy is a cheap rip-off. Sesong 1 er ikke noe morsomt, men du bør se den. Den beste sesongen er enten nr. 4 eller 7. Så se 1-10. 9264627[/snapback] Keep telling yourself that. Når den gjør alt mye bedre så kan det være det samme for min del. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 enig, det kommer nok av dårlig økonomi for Simpsons-folka regner jeg medDe er verdt å få med seg da, jeg ville startet på sesong 1 og fortsatt derifra Jeg hørte at Matt hadde tegnet noen skisser så hadde animatørene bare brukt de... Men begynn og se fra sesong 1-18 så ser du family guy 1-6 så futurama 1-4 sååå south park 1-11 sååå american dad 1-2? HeHe MIN GUIDE TIL TEGNESERIER... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 enig, det kommer nok av dårlig økonomi for Simpsons-folka regner jeg medDe er verdt å få med seg da, jeg ville startet på sesong 1 og fortsatt derifra Jeg hørte at Matt hadde tegnet noen skisser så hadde animatørene bare brukt de... Men begynn og se fra sesong 1-18 så ser du family guy 1-6 så futurama 1-4 sååå south park 1-11 sååå american dad 1-2? HeHe MIN GUIDE TIL TEGNESERIER... Jeg er litt fan av The Simpsons, men jeg tror kanskje det her hadde blitt litt for mye tegneserie for meg. Men, hva er det egentlig Family Guy og American Dad handler om? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 enig, det kommer nok av dårlig økonomi for Simpsons-folka regner jeg medDe er verdt å få med seg da, jeg ville startet på sesong 1 og fortsatt derifra Jeg hørte at Matt hadde tegnet noen skisser så hadde animatørene bare brukt de... Men begynn og se fra sesong 1-18 så ser du family guy 1-6 så futurama 1-4 sååå south park 1-11 sååå american dad 1-2? HeHe MIN GUIDE TIL TEGNESERIER... Jeg er litt fan av The Simpsons, men jeg tror kanskje det her hadde blitt litt for mye tegneserie for meg. Men, hva er det egentlig Family Guy og American Dad handler om? Family guy er en ned dumma varsjon av simpsons, men fremdeles morsom, american dad er satire på politiken i usa, selv syns jeg Futurama er et must, liker egentlig det bedre enn simpsons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå