Gå til innhold

Amazon sender nå spill internasjonalt

Anbefalte innlegg

Leste dette på et forum:

Dear Amazon.com Customer,

Amazon now has the hottest new video games available for delivery to your country. International customers can enjoy Amazon's Pre Order Price. If the Amazon price drops between your order time and release date, you will receive the lowest price.

Det er jo flott..

Nå kan vi bestill fra Amazon.com i tillegg til Amazon.co.uk ser det ut til.

Både PS3, PSP-spill er sonefri.

Store deler av DS er vell også sonefri. :)

PC-spill funker vell også uansett hvor de kommer fra, tror jeg..

Kan forøvrig noen bekrefte at Amazon har skiftet ordning for oss nordmenn også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Alle de håndholdte spillmaskinene til Nintnedo er sonefri, så det er absolutt ingen problemer med å impotere DS-spill.

Hadde forsåvidt ikke noe annet å bidra med, men du virket bare litt usikker ang DS'en...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Ja, kan ikke så myo om DS, så var usikker på hvordan det var med sonene der.

Leste forøvrig videre om mangen som ikke fikk det til, men i Amzon.com hjelp står det følgende:

Additionally, some software, tools, video games, jewelry, sporting goods, shoes, consumer electronics and kitchen items can be shipped to the following countries:

Australia, Austria, Chile, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Hong Kong, Ireland, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Taiwan, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, United Arab Emirates

All products shipped to these countries via Priority International Shipping are subject to an import fees deposit. We use this ship method for all non-media products; customers can also choose this method for books, DVDs, music and VHS videos.

Må sjekke opp i dette snart.. :p

Håper virkelig de har skiftet ordning da de avogtil har noen virkelig gode tilbud på nyheter, og forskjellige 3 for prisen av 2 pakker.

Lenke til kommentar
Det var jo fint at man nå har muligheten uten å lure seg igjennom ved å bruke magnum. Men det blir kanskje ikke så mye spill som går under 200kr grensa.

9217732[/snapback]

Nei, men finner du et spill til 300kr. så sparer du fortsatt noen kr.

Lenke til kommentar

Det fins jo mange 360-spill som er sonefrie også, så selv om de ikke er noe flinke til å spesifisere det på Amazon.com, så er det jo bare å bestille det man vet er sonefritt. Og man kan finne noen varp der som kommer under 200 kr.

Edit: Alle de spillene jeg kikka på sto oppgitt til at de kun kunne sendes i US... :hmm:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe meg 4 ps3 spill fra vgp.ca, men fant ut at det var et par hundre lapper billigere på amazon.com.

Så jeg lurer på om amazon merker pakkene sine som gave osv akkurat som vgp gjør, eller burde jeg bare bestille fra vgp?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt spill fra Amazon.com i flere år nå. Det at de sender spill (vel, noen av dem) til Norge - og mange andre land - er nok ikke en ny ordning. I alle fall kan jeg bekrefte at det faktisk fungerer å bestille fra siden, og at leveringstiden er helt grei. Som oftest har jeg fått spillet før én uke har passert.

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe meg 4 ps3 spill fra vgp.ca, men fant ut at det var et par hundre lapper billigere på amazon.com.

Så jeg lurer på om amazon merker pakkene sine som gave osv akkurat som vgp gjør, eller burde jeg bare bestille fra vgp?

Takker for alle svar

Hei :)

Amazon setter verken ned verdien, eller merker pakkene som gave. Det betyr at du må betale ekstra når pakken kommer i posten, hvis du har kjøpt spill for over 200 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...