tOREEE Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei! Jeg skal ha meg en ny router. Det viktigste må vell være at den skal være dønn stabil, og den skal være rask. Den jeg har nå, den er utrolig ustabil, og funker dårlig til det meste. Trådløsen må også være bra! Jeg vil helst ikke betale mere enn 7-800kr, da dette er unødvendig i mine øyne... Forslag mottas med takk! (Nå som jeg allerede spør.. Hva er forskjellen på router og aksesspunkt?) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Aksesspunkt er radiodelen av en router - litt grovt forklart. Anbefaler DIR-655 til ca 1100.- Den har alt du spør etter utenom prisen. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Har sett på den ja.. Men 1100kr er jo svindyrt! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvis du bruker mye bittorrent så vil jeg anbefale en router i en slik klasse, ellers kan du sikkert greie deg med en Linksys WRT54GL til ca 500.- Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg bruker mye andre nedlastningsprogrammer men.. Hva med denne? Edit: Eller denne? Endret 6. august 2007 av torenym Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Det haster litt, foresten. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvilken leverandør og hvilket utstyr har du fra før? Kan jo godt hende du klarer deg bare med et enkelt accesspunkt. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Jeg må isåfall ha trådløs i tillegg.. Og en del porter, så folk kan koble seg til med kabel. Jeg har Telenor ADSL 2500/350 ( Jeg får rundt 3000/450 men ) og et standard modem som følger med når man kjøper ADSL fra telenor. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Tror Linksys WRT54GL vil holde i lang baner til ditt bruk... Endret 6. august 2007 av Gordion Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hmm.. Ja kanskje det, men jeg har en del venner med Dlink, og de er veldig fornøyde isåfall! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) WRT54GL er mye bedre enn billig D-link. Dyr D-link er bra, billig D-link er tvilsom Man skal ikke henge seg opp i merker, men heller hva de forskjellige routerne yter. WRT54GL tåler brukbart med last og da må du bare sette en begrensning på antall forbindelser i selve torrentprogrammet (WRT54GL tåler ~64 connections globalt mens DIR-655 greier ~200 som er meget bra). Endret 7. august 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Så de "billige" fra DLink jeg fant, er ikke noe bra? Skal se på den Linksysen ja! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 kjøp D-Link RangeBooster N 650 Wireless Router best i test, raksere ruter får du vel ikke enda, meget bra kjøp Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har vell glemt å nevne at jeg spiller en del, så pingen må være bra/stabil hele tiden... Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hadde vært fint med noen flere svar, da jeg skal bestille imorgen! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hadde vært fint med noen flere svar, da jeg skal bestille imorgen! 9238342[/snapback] er ikke flere svar å få! kjøp D-Link RangeBooster N 650 Wireless Router (BEST I TEST!) det er en av di raskeste routerene på markedet.. kjøp eller lavære sier jeg.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Viss du sier du spiller så mye, hvorfor i all verden skal du ha trådløs? Det er jo noe dritt til spilling.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Viss du sier du spiller så mye, hvorfor i all verden skal du ha trådløs? Det er jo noe dritt til spilling.. 9238710[/snapback] tar du feil.. har mye bedre ping på bærbar pcen med tråløst enn kabel! å det med en stock linksys wrt54g Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Viss du sier du spiller så mye, hvorfor i all verden skal du ha trådløs? Det er jo noe dritt til spilling.. 9238710[/snapback] Jeg er på kabel som oftest.. Men det hender at jeg er på trådløs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå