Dorian Gray Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) La oss si at du er i en teoretisk situasjon hvor den personen du elsker over alt på jord har blitt forandret til et dyr. Den eneste måten å forandle ham/henne tilbake til menneskelig form er å ha sex med ham/henne - spørsmålet er da: Hvilket dyr hadde du foretrukket at elskeren din ble forvandlet til, for at det skulle blitt minst creepy å ha sex med ham/henne? Endret 5. august 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hellige ku, for et sinsykt spørsmål! Tror ikke jeg hadde hatt sex uansett hvilket dyr det var! =S Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hellige ku, for et sinsykt spørsmål! 9215313[/snapback] Du velger å la underbevisstheten din svare for deg - lurt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er det i det hele tatt mulig å svare på spørsmålet (med begrunnelse) uten å ende opp i "Gullkorn"? Og hvor er trådstarters bidrag, for å få igang diskusjonen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) oi, det var et vanskelig spørsmål :| Jeg tror jeg ville valgt noe som virker minst menskelig. kanskje en fisk eller en sel. fordi seler er litt kjønne Endret 5. august 2007 av Gjest Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da ville jeg heller latt den jeg elsker over allt på jord forblitt et dyr Lenke til kommentar
cidd Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Helt klart ei høne. You can't hear or feel the difference Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 9215377[/snapback] Det er ikke et dyr. Akkurat som du skulle skrevet "Øh, da ville jeg gjort det med en som har downs" Stygt gjort Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Feigt. Andrevalget er: Endret 5. august 2007 av sim Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Marsvin, helt klart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Er det i det hele tatt mulig å svare på spørsmålet (med begrunnelse) uten å ende opp i "Gullkorn"? Og hvor er trådstarters bidrag, for å få igang diskusjonen? 9215328[/snapback] Trådstarter har en idé om hva han ville tatt, men velger å vente med å svare slik at det ikke dukker opp en haug med "Ditto"-innlegg. Forslaget mitt er nemlig genius. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg tror vel egentlig alle ville hatt sex med et valgfritt dyr enn å miste den personen de elsker over alt på hele jorden. Ellers så er det veldig veldig mange som driter seg ut når de sier: "Alt for deg" til dama/mannen. Forresten tipper jeg Steffypants tenker på et dyr som har en veldig merkelig måte å knulle på eller noe ... Endret 5. august 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Nebbdyr - Se for deg avkommet:D Endret 5. august 2007 av Iver-th Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg tror vel egentlig alle ville hatt sex med et valgfritt dyr enn å miste den personen de elsker over alt på hele jorden. Ellers så er det veldig veldig mange som driter seg ut når de sier: "Alt for deg" til dama/mannen. 9215492[/snapback] så du ville dratt en skikkelig doggy hvis kona di var en gris? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Feigt. Andrevalget er: 9215450[/snapback] Håper ikke du er av det kvinnelige sjønn! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Crazy ass questions, asks for crazy ass answers, and my answer would be ... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hvis jeg hadde kommet i den situasjonen ville jeg nok gjort det med en sel, men ingen kommer jo i en slik situasjon Lenke til kommentar
cidd Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Trådstarter har en idé om hva han ville tatt, men velger å vente med å svare slik at det ikke dukker opp en haug med "Ditto"-innlegg. Forslaget mitt er nemlig genius. 9215478[/snapback] Er det krokodille du tenker på? Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Håper ikke du er av det kvinnelige sjønn! 9215513[/snapback] Heldigvis ikke. Tror det kunne blitt en smertefull opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå