Gå til innhold

Et spørsmål om kjærlighet

Anbefalte innlegg

La oss si at du er i en teoretisk situasjon hvor den personen du elsker over alt på jord har blitt forandret til et dyr. Den eneste måten å forandle ham/henne tilbake til menneskelig form er å ha sex med ham/henne - spørsmålet er da:

Hvilket dyr hadde du foretrukket at elskeren din ble forvandlet til, for at det skulle blitt minst creepy å ha sex med ham/henne?

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oi, det var et vanskelig spørsmål :| Jeg tror jeg ville valgt noe som virker minst menskelig. kanskje en fisk

eller en sel. fordi seler er litt kjønne

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Er det i det hele tatt mulig å svare på spørsmålet (med begrunnelse) uten å ende opp i "Gullkorn"? Og hvor er trådstarters bidrag, for å få igang diskusjonen?

9215328[/snapback]

Trådstarter har en idé om hva han ville tatt, men velger å vente med å svare slik at det ikke dukker opp en haug med "Ditto"-innlegg. Forslaget mitt er nemlig genius.

Lenke til kommentar

Jeg tror vel egentlig alle ville hatt sex med et valgfritt dyr enn å miste den personen de elsker over alt på hele jorden. Ellers så er det veldig veldig mange som driter seg ut når de sier: "Alt for deg" til dama/mannen.

Forresten tipper jeg Steffypants tenker på et dyr som har en veldig merkelig måte å knulle på eller noe ...

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Jeg tror vel egentlig alle ville hatt sex med et valgfritt dyr enn å miste den personen de elsker over alt på hele jorden. Ellers så er det veldig veldig mange som driter seg ut når de sier: "Alt for deg" til dama/mannen.

9215492[/snapback]

så du ville dratt en skikkelig doggy hvis kona di var en gris?

Lenke til kommentar
Trådstarter har en idé om hva han ville tatt, men velger å vente med å svare slik at det ikke dukker opp en haug med "Ditto"-innlegg. Forslaget mitt er nemlig genius.

9215478[/snapback]

Er det krokodille du tenker på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...