avtrekkeren Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få det innebygde trådløse nettverkskortet i min Acer Travelmate 8215 WLHI til å være av som default når jeg booter i Windows? På min gamle Travelmate 8006 var det en lett tilgjengelig innstilling i BIOS, men finner ingen plass på denne nye maskinen. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få det innebygde trådløse nettverkskortet i min Acer Travelmate 8215 WLHI til å være av som default når jeg booter i Windows? På min gamle Travelmate 8006 var det en lett tilgjengelig innstilling i BIOS, men finner ingen plass på denne nye maskinen. 9215288[/snapback] acer pleier å ha en strøm manager med forskjellige profiler. vis du slår av Wlan der så vil maskinen ha wlan avslått når den starter. funker iallefall sånn på min TM8202 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Flott, takk. Fant det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå