[Protus] Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har problemer med min Nokia 6280. Problemet er følgende: Telefonen går fra tid til annen automatisk i handsfreemodus (regner med det er dette modus da logoen til et headsett kommer opp) selv om handsfree aldri har vært brukt eller blir brukt). Noen ganger kommer det istedet stadig opp meldinger med: Ekstrautstyr støttes ikke. Hva er problemet: Kan det være at noe er ødelagt inni telefonen slik at den tror hansfree er tilkoblet? Jeg har vært på Nokias websider og sett etter sowtware. Og typisk fant man ikke 6280 i listen over modeller der de tilbyr software. Er det kun å levere inn telefonen som er løsningen? Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 At det er feil på en Nokia 6280 overrasker vel ingen? Dette er vel en av de telefonene i historien med FLEST feil? Ja, lever for all del inn telefonen til service. Forhåpentlig får du samme feil 3 ganger og får en ny Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nå er det slik at det der godt også kan skyldes en del smuss på pop-port-kontaktene. Å rense/få de renset kan tenkes å gjøre susen det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå