Gå til innhold

Har et leadtek geforce 7600GS 256mb LowProfile

magnus85

Anbefalte innlegg

HTPC:

Jeg har dette skjermkortet fra leadtek

og Sony FWD-42PV1 manualen ligger her

Har problem med og få 85hz ut av pcn og inn på tvn, står i manualen at dette støttes på en bestemt pixel oppløsning. Kjører vel 1152x noe nå, (852*480) som oppgitt er jo helt umulig da jeg bruker den til web surf.

Virker som det er en del blandinger ute og går også, jeg har 42pv1, så finnes 42pv/a og s.

Har ikke de høytalerne her: FWD-ss-sp42fw/s noen som vet hvor jeg kan skaffe disse?

EDIT: Gikk fort dette, glemte nevne 60hz den kjører på nå. Om det blir noe forskjell vet jeg ikke men undres om noen vet noe mer?

Endret av magnus85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke noe som ligner på 85Hz en gang, i den linken der.

Forstår heller ikke helt hva problemet er.

9215906[/snapback]

Nei som sagt, det står i manualen jeg fikk med, leter litt på nettet men virker ikke som det er noen kjent skjerm.

Nei problemet vet jeg ikke om er der engang, derfor jeg spør, blir det noe forskjell på bilde om jeg skulle få 85 hz istedet for de 60 jeg nå har?

Lenke til kommentar
Ser ikke noe som ligner på 85Hz en gang, i den linken der.

Forstår heller ikke helt hva problemet er.

9215906[/snapback]

Nei som sagt, det står i manualen jeg fikk med, leter litt på nettet men virker ikke som det er noen kjent skjerm.

Nei problemet vet jeg ikke om er der engang, derfor jeg spør, blir det noe forskjell på bilde om jeg skulle få 85 hz istedet for de 60 jeg nå har?

9215982[/snapback]

Nei, det blir ingen merkbar forskjell. Jeg ville heller ikke anbefalt deg å prøve å presse refreshrate opp til 85 på en LCD-skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...