Gå til innhold

2 konsoller, 2 lagringsmuligheter, 1 gamertag

Snoft

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå 2 xbox'er, en HD og en Minnebrikke. Jeg burde egentlig teste selv, istedenfor å spørre her, men har ikke åpnet minnebrikke esken enda, så spør først, så jeg evnt kan selge den istedenfor. Casen er som følger:

Jeg har harddisken i en xbox og spiller f.eks Gears of War, får et par achievements osv, men samtidig spiller en kamerat på min andre xbox'en med minnebrikken i, hvor også den samme gamertaggen ligger. det er kun den ene xbox'en som er koblet opp mot live, da den andre er bannet. aka den xbox'en som er koblet opp mot live får oppdatert stats osv på internett (xbox.com), men hvis jeg tar ut harddisken, og setter i minnebrikka, hvor jeg har fått et par andre achievement, men i et annet spill (da er jo ikke achievementsa fra gears of war gaminga \ HDen) lagret på den brikka.. Hva skjer da? Vil statsen oppdatere seg på internett og fjerne gears of war? eller vil både gears of war gaminga fra HDen og minnebrikke spillinga legge seg sammen, så jeg får begge to? Det hadde seff vært det beste!

Kanskje noe innviklet, men håper dere skjønner=!)

EDIT: Og hva vil skje når jeg putter minnebrikka inn i xbox live maskinen hvis det ligger et par nye achievements på den, og det ligger et par andre achievements på internett som ikke ligger der? Vil det lastes ned og oppdatere seg? visa versa når jeg putter HDen tilbake?

Endret av Snoft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg lurt på også.

Nå har jeg bare 1 konsoll da, så for min del er dette ikke noe å tenke på, men av ren nysgjerrighet skulle jeg likt å vite hvordan dette funker.

Holder du oss oppdatert på hva du selv finner ut, om det ikke skulle vise seg å være noen andre som vet noe om dette da?

Lenke til kommentar
Dette har jeg lurt på også.

Nå har jeg bare 1 konsoll da, så for min del er dette ikke noe å tenke på, men av ren nysgjerrighet skulle jeg likt å vite hvordan dette funker.

Holder du oss oppdatert på hva du selv finner ut, om det ikke skulle vise seg å være noen andre som vet noe om dette da?

9216449[/snapback]

Har sett en del på xbox360achievements.org forumet som har blitt utestengt pga gamesaving cheating. Såg en i kveld som blei utestengt etter å ha fått nesten alle Gears of War live-achievements inkludert Seriously på samme dag. Det er umulig, No skal eg ikkje vere skråsikker, men eg regna med at det er mulig å trikse med memory-cards osv.

Lurer på om doeada og dei der med over 100,000 i achievements drive med sånt? :hmm:

Lenke til kommentar
Gamesavingcheating(Pheew) er noe annet, det er å laste ned gamesaves og legge de inn på sin (selvfølgelig) moddede xbox.

Det disse som cheater seg til MPachievementene gjør foregår slik:

9216561[/snapback]

Hehe, eg var med andre ord litt på villspor. :whistle: Takk for at du forklarte korleis det egentlig går for seg.

Den videoen der forklarte en del. Kjipt at det skal vere mulig å jukse seg til achievements.

Lenke til kommentar

mm, men det jeg skal er jo overhodet ikke å jukse meg til achievements ;p Prøver å lete litt mer rundt på internett, så hvis jeg ikke får noe svar \ finner noe, spretter jeg embalasjen og prøver selv =) stay tuned ;P

Lenke til kommentar
Jeg har harddisken i en xbox og spiller f.eks Gears of War, får et par achievements osv, men samtidig spiller en kamerat på min andre xbox'en med minnebrikken i, hvor også den samme gamertaggen ligger

Du kan ikke ha den samme gamertagen på både harddisken og minnebrikken samtidig.

Når du flytter gamertagen din over til minnebrikken så blir den fjernet fra harddisken.

Du kan altså ikke kopiere gamertagen din og ha den på to maskiner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...