Gå til innhold

Spørsmål om Pokemon Battle Revolution

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om Pokemon Diamond/Pearl fungerer mot Pokemon Battle Revolution? Altså, linke til en PAL Battle Revolution?

9215124[/snapback]

Du mener en Diamond/Pearl fra USA mot en PAL versjon av Battle Revolution?

Nå har jeg hørt både det ene og det andre, men jeg mener det skal være slik at dette ikke går siden det ikke har gått an å overføre fra US til Euro versjoner av Pokemon spillene før, og alle demonstrasjoner jeg har sett av linkingen så har de bruk de korresponderende spillene JAP Diamond/Pearl mot JAP PBR og US Diamond/Pearl mot US PBR.

Jeg fant ikke noen kilde nå når jeg søkte, men jeg tror du må ha PAL versjon av DS spillet.

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha hørt det at det skal fungere akkurat sånn som GBA til DS linkingen .. De trenger bare å ha samme språk, altså skal det fungere med en US versjon av D/P og en EU versjon av PBR.. men jeg er ikke sikker på dette, må rett og slett bare vente til det blir lasert..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skjønner ikke at du gidder å poste i en Pokemon-tråd hvis du hater franchisen. Ingen bryr seg om du ikke liker det, vet du.

9313647[/snapback]

Mulig du har lest feil, fordi jeg sa ingenting om at jeg hatet selve Pokèmon-FRANCHISEN...

Ikke misforstå meg.... Jeg har digga alt Pokemon og Nintendo har gjort... Men altså, Battle Revolution holder ingen mål. Dårlig design over alt, og kjedelig... Nå er jo dette min mening, men dette er i bunn og grunn en elendig kopi av Stadium bare med online-play (som ikke er noe vits i et såpass kjedelig spill), og noen funksjoner for DS (sleipt nok).

Foreløpig har jeg bare uttalt meg om Battle Revolution, og ikke (de geniale) forgjengerne...

Selv om du er Pokèmon-fanboy, betyr ikke det at du ikke behøver å lese innleggene så lenge det er i Pokèmon-tråd, før du uttaler deg om dem...

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar
5.0 hos IGN og 4.5 hos 1up tyder vel på at dette kun er for de mest innbitte tilhengerne av franchisen. Ellers ville jeg ha styrt unna denne tittelen.

9314516[/snapback]

Det er ikke det som er spørsmålet i denne tråden.

9314638[/snapback]

Nei, men greit å tipse om den lave kvaliteten på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...