d'espresso Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg lurer på om Pokemon Diamond/Pearl fra USA fungerer mot Pokemon Battle Revolution? Altså, linke til en PAL Battle Revolution? Endret 6. august 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg lurer på om Pokemon Diamond/Pearl fungerer mot Pokemon Battle Revolution? Altså, linke til en PAL Battle Revolution? 9215124[/snapback] Du mener en Diamond/Pearl fra USA mot en PAL versjon av Battle Revolution? Nå har jeg hørt både det ene og det andre, men jeg mener det skal være slik at dette ikke går siden det ikke har gått an å overføre fra US til Euro versjoner av Pokemon spillene før, og alle demonstrasjoner jeg har sett av linkingen så har de bruk de korresponderende spillene JAP Diamond/Pearl mot JAP PBR og US Diamond/Pearl mot US PBR. Jeg fant ikke noen kilde nå når jeg søkte, men jeg tror du må ha PAL versjon av DS spillet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er nok dessverre noe man ikke får et fullgodt svar på før PBR er lansert i Europa. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Pokker .. Når lanseres det, da? Takk for svarene Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Så vidt jeg vet, så er lanseringsdato ukjent i Europa, men sjekk Denne siden med gjevne mellomrom, så får du sikkert vite det så fort som mulig;) Lenke til kommentar
DoFFiii Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg mener å ha hørt det at det skal fungere akkurat sånn som GBA til DS linkingen .. De trenger bare å ha samme språk, altså skal det fungere med en US versjon av D/P og en EU versjon av PBR.. men jeg er ikke sikker på dette, må rett og slett bare vente til det blir lasert.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 4.kvartal her i Europa. Tipper november. Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Forresten, Pokemon Battle Revolution er et møkkaspill! Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ehh, hvorfor det..? Vet ikke hva jeg selv synes om det, da jeg ikke har spilt det selv enda, men Pokemon serien pleier å holde mål for min del Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Skjønner ikke at du gidder å poste i en Pokemon-tråd hvis du hater franchisen. Ingen bryr seg om du ikke liker det, vet du. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) (edit: jeg skulle igrunn ikke quote innlegget over) Jeg kjøpte Pokemon Pearl da det kom i USA, og har nå kjøpt Pokemon Diamond i EU versjon så jeg er sikra at det skal fungere på en eller annen måte når spillet kommer. Endret 19. august 2007 av SteveVice Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) 5.0 hos IGN og 4.5 hos 1up tyder vel på at dette kun er for de mest innbitte tilhengerne av franchisen. Ellers ville jeg ha styrt unna denne tittelen. Endret 19. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 5.0 hos IGN og 4.5 hos 1up tyder vel på at dette kun er for de mest innbitte tilhengerne av franchisen. Ellers ville jeg ha styrt unna denne tittelen. 9314516[/snapback] Det er ikke det som er spørsmålet i denne tråden. Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Skjønner ikke at du gidder å poste i en Pokemon-tråd hvis du hater franchisen. Ingen bryr seg om du ikke liker det, vet du. 9313647[/snapback] Mulig du har lest feil, fordi jeg sa ingenting om at jeg hatet selve Pokèmon-FRANCHISEN... Ikke misforstå meg.... Jeg har digga alt Pokemon og Nintendo har gjort... Men altså, Battle Revolution holder ingen mål. Dårlig design over alt, og kjedelig... Nå er jo dette min mening, men dette er i bunn og grunn en elendig kopi av Stadium bare med online-play (som ikke er noe vits i et såpass kjedelig spill), og noen funksjoner for DS (sleipt nok). Foreløpig har jeg bare uttalt meg om Battle Revolution, og ikke (de geniale) forgjengerne... Selv om du er Pokèmon-fanboy, betyr ikke det at du ikke behøver å lese innleggene så lenge det er i Pokèmon-tråd, før du uttaler deg om dem... Endret 19. august 2007 av OnklCB_94 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 5.0 hos IGN og 4.5 hos 1up tyder vel på at dette kun er for de mest innbitte tilhengerne av franchisen. Ellers ville jeg ha styrt unna denne tittelen. 9314516[/snapback] Det er ikke det som er spørsmålet i denne tråden. 9314638[/snapback] Nei, men greit å tipse om den lave kvaliteten på spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå