LtdEdFred Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja, Imopheim, veldig artig... Sånt kan man spare seg for i et seriøst forum! Jeg har et lite tips, men vet ikke om det funker... Dette gjelder Nokiaer for å fjerne operatørlogoer: *#67705646# Har ikke fått det til å funke på min 6610, men... Fant det på www.twilightwap.com. Finnes også for andre merker enn Nokia. Phønka ikke Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bare så det er sagt, jeg får ikke prosenter fra Eurobate. Slett-meldingen til 1938 funket på min tlf. OBS! På telefonen skal valget Vis operatørlogo være på. (Innstillinger-Displayinnstillinger-Operatørlogo-På) [/b][/u] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Fan. Phønka ikke det heller. Edit: Men du molna (og andre) Du skrev: Metode 1: Bruk en transparent 1x1 GIF som logo. Operatør-navnet forsvinner og bakgrunnsbildet blir synlig gjennom logoen Hvordan lager jeg en 1x1 transp gif? Lenke til kommentar
solar256 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 "slett" til 1938 funka fett som FY til min 7210!!! så fedrig med den daken!!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Baltazar, du kan prøve DENNE, men jeg tviler på om dette funker på Nokia... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvordan velger jeg at et bilde skal brukes som logo og ikke bakgrunnsbilde? Må jeg ha datakabel kanskje? Lenke til kommentar
Duppsko2004 Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 YEZZ! Takk til en pen dame på Telekiosken som hjalp meg med å løse problemet. Gå til denne wap-adressen: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp , og Võilla! Telenor/Netcom-teksten er borte! Mvh. Daniel Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Joda, jeg fikk litt smålyst til å kysse deg nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå