Duppsko2004 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! har et lite problem.. Har valgt et bakgrunnsbilde, men får ikke fjernet "telenor" -teksten... Dette er tydligvis ikke noen operatør-logo, for den har jeg skrudd av. Noen som vet? Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har samme problemet selv! Det er ikke pent når man laster ned fargebilder å ha logoen over. Kan noen hjelpe oss?? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Dere kan jo ta en titt på denne tidligere posten. Vi ga noen tips og diskuterte litt, men han med problemet ga aldri noen tilbakemelding. Enten funka det ellers ble han så skuffa over oss Prøv da vel: Operatørlogo Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 På Siemens kan man løse dette problemet på to forskjellige måter, aner ikke om det funker med Nokia. Metode 1: Bruk en transparent 1x1 GIF som logo. Operatør-navnet forsvinner og bakgrunnsbildet blir synlig gjennom logoen Metode 2: Gå til nettverksinnstillingene og endre navnet på nettverket fra f.eks 'Telenor' til ' ' (space) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Får min etterlengtede 6610 i morra. Håper det funker BTW molna: har du laget midlet.org? Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Nei, jeg er bare webmaster der, legger ut nye spill og sånn Lenke til kommentar
Duppsko2004 Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Problemet er at de vanlige logoene er ikke transparente... Selv om du lager bare én prikk, vil resten av logoen være hvit, og ikke transparent slik som ønskelig... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Nei, jeg er bare webmaster der, legger ut nye spill og sånn Stilig (som denne): Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Med andre ord, Nokia støtter ikke transparent GIF Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg lastet først ned en blank opertørlogo og fikk deretter et hvitt retangulært felt tvers over skjermen. Ikke særlig pent. Gikk deretter til Eurobate og fant løsningen: Send "Slett" til 1938. Dette funket. Nå bruker jeg mine egne digitale bilder uten skjemmende tekst. Lykke til. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Med andre ord, Nokia støtter ikke transparent GIF Jo det gjør de, men ikke som operatørlogo. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Høres ut som en sperre satt for å tjene penger på logo-salg.... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jo det gjør de, men ikke som operatørlogo. Er ikke litt av vitsen med en transparent gif borte, da? Hva kan den ellers brukes til? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg lastet først ned en blank opertørlogo og fikk deretter et hvitt retangulært felt tvers over skjermen. Ikke særlig pent. Gikk deretter til Eurobate og fant løsningen: Send "Slett" til 1938. Dette funket. Nå bruker jeg mine egne digitale bilder uten skjemmende tekst. Lykke til. Du mener det funker? Har det virket på flere med Nokia telefoner? Fra Eurobate sin logo sider: Du kan bare ha én logo i telefonen din - for å endre den må du bestille en ny logo, eller du kan sende SLETT til 1938 (du vil da få tilbake den orginale logoen fra din operatør). Det virker på meg som om man kun får tilbake "Netcom GSM", "Telenor" eller hvor du måtte leie nett i displayet. Håper jeg tar feil, men Lenke til kommentar
JSS Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jo det gjør de, men ikke som operatørlogo. Er ikke litt av vitsen med en transparent gif borte, da? Hva kan den ellers brukes til? Du kan få transparent logo da hvis du lager bare 1pixel på logoen.... Lenke til kommentar
Duppsko2004 Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Nope... Har prøvd det... Og det med å sende slett til 1938 var ikke morro... Fikk en dårlig logo hvor det stod "For å slette, trykk lagre" og så bilde av et smiley-fjes.... 15 spenn eller no? Tror ikke den Telenor-teksten som er i bakgrunnen er noen logo, bare ren tekst slik som klokka og datoen på displayet... Men det må da gå ann å fjerne den på en eller annen måte? Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja, Imopheim, veldig artig... Sånt kan man spare seg for i et seriøst forum! Jeg har et lite tips, men vet ikke om det funker... Dette gjelder Nokiaer for å fjerne operatørlogoer: *#67705646# Har ikke fått det til å funke på min 6610, men... Fant det på www.twilightwap.com. Finnes også for andre merker enn Nokia. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 På Siemens S55 er det faktisk 3 forskjellige måter å gjøre dette på. Så 3-0 til Siemens! Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Nokia har alltid ligget i bakleksa når det gjelder logoer og slikt Hva er den 3. metoden? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Den 3. metoden: Jeg har ikke prøvd det selv, men noen color-sheme-filer skal visstnok fjerne operatorteksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå