Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama spiller bare wow


Gjest leimeg19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slå opp på dagen, jeg spiller selv mye wow, men ville aldri prioritert spill framfor venner-kjæreste.

 

Har sett masse sitvasjoner som jentene er sinte på gutta pga att de spilleer for mye men første gang jeg ser att gutten er sur på jenta HAHA.

 

Vel Om dere deler pc er det mye du kan gjøre skaffe en keylogger slik att du får pasordet hennes og kan ødlegge hele accen fulstending.

 

Men de4t enkleste er nok å få henne til å inse att hun spiller ALT for mye WOW.

 

Noe som ikke altid er lett.

 

 

Tror du virkelig hun hadde sittet med spill hele tiden om hun mente du var en fantastisk kar?

 

Ikke umulig WOW er ett utrolig vanedannende spill som krever ekstremt mye spilling for å bli god, er masse gutter som prioriterer WOW foran pene og fantastiske kjærester så er ikke noen grunn til att jenter ikke kan gjøre det samme..

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Istetfor å være så jævlig kjip og hate wow og kjefte og slå, så prøv å spille med hun. Kjenner mange par igjenom wow, og de virker fornøyde hele gjengen.( Sier ikke at man må spille wow for å være fornøyde :p). Men, poenget mitt er i hvert fall, kan du ikke heller bruke wow som en fin måte å forbedre forholdet på? Istedetfor å ødelgge det?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Istetfor å være så jævlig kjip og hate wow og kjefte og slå så prøv å spille med hun. Kjenner mange par igjenom wow, og de virker fornøyde hele gjengen.( Sier ikke at man må spille wow for å være fornøyde :p). Men, poenget mitt er i hvert fall, kan du ikke heller bruke wow som en fin måte å forbedre forholdet på? Istedetfor å ødelgge det?

9232969[/snapback]

hahah.... det du sa nå, synes jeg er latterlig... ser du ikke at han hater WOW av hele hjertet!?

 

Hadde det vært opp til meg hadde jeg forbydd wow og LOTRO etc...

det herper liv...

:mad::mad:

Lenke til kommentar

bare vent så går det over av seg selv.

hun gidder sikkert ikke og spille mer når hun har endgame epic og epic mount

om hun ikke har fått ny type i wow. det jeg hadde gjort er og fucket opp internettet hennes så hun ikke kunne spille wow på sin egen pc :).... eller, bare kast hun ut

Lenke til kommentar
hahah.... det du sa nå, synes jeg er latterlig... ser du ikke at han hater WOW av hele hjertet!?

 

Hadde det vært opp til meg hadde jeg forbydd wow og LOTRO etc...

det herper liv...

:mad:  :mad:

9233672[/snapback]

hahah.... det du sa nå, synes jeg er latterlig... ser du ikke at han bare ødelegger for seg selv ved å gjøre vondt værre!?

 

Heldigvis er det ikke opp til deg.

:mad::mad:

Lenke til kommentar

Vel jeg spiller disse spillene selv, er nok så avhengig, syns egentlig det er dumt att de lages sliter med å golde meg unna disse spillene samtidig som de ødlegger mye sosialt, på en annen side er det veldig morsomt og utofordrende.

 

og til de som foreslår att de burde prøve å spille sammen , rister bare på hode, man kan ikke forvente att voksene mennesker orker å sitte å bruke tid på dataspill i sin egen fritid. Selv ville jeg si att det er mest barnslige voksene som spiller spill, i alle fall vis de legger så ekstremt mye tid i det. jeg holder meg unna guilder raiding og alt dette siden jeg vet det vil gjøre meg avhengig.

 

Slå opp det er alt jeg kan si, prioriterer hun ett jævla spill frem for deg er hun ikke god i hodet og kan heller finne seg en nerd av en kjæreste som liker wow.

 

når jeg selv fikk kjæreste la jeg alle dataspill til sides.

Lenke til kommentar
Vel jeg spiller disse spillene selv, er nok så avhengig, syns egentlig det er dumt att de lages sliter med å golde meg unna disse spillene samtidig som de ødlegger mye sosialt, på en annen side er det veldig morsomt og utofordrende.

 

og til de som foreslår att de burde prøve å spille sammen , rister bare på hode, man kan ikke forvente att voksene mennesker orker å sitte å bruke tid på dataspill i sin egen fritid.  Selv ville jeg si att det er mest barnslige voksene som spiller spill, i alle fall vis de legger så ekstremt mye tid i det. jeg holder meg unna guilder raiding og alt dette siden jeg vet det vil gjøre meg avhengig.

 

Slå opp det er alt jeg kan si, prioriterer hun ett jævla spill frem for deg er hun ikke god i hodet og kan heller finne seg en nerd av en kjæreste som liker wow.

 

når jeg selv fikk kjæreste la jeg alle dataspill til sides.

9245167[/snapback]

 

Alle? Du er kjedelig :nei:

 

Handler om å komprimisse. Spille langt mindre, for å ha mer tid til overs for hun nye ;) Men om du velger å bruke 30 minutter daglig så ødelegger det vel ikke alt.

 

Blir det samme som om jeg skulle sluttet å trene bare fordi det tar tid. Alt handler om priotiteringer.

 

---

OT: Virker ikke helt som jenta di er interessert i å endre på sine vaner, og om andre venner av hun ikke innser det samme som deg er nok forholdet rimelig dødfødt.

 

Jeg ville ikke lagt for mye i det. Du kan selvsagt bruke energi på å endre det ødeleggende mønstret, men ikke få dårlig samvittighet om du kjører solo innen en måneds tid. :)

Lenke til kommentar
Eller du kan sette inn et crappy PCI skjermkort, som ikke klarer og dra WoW?, og skylde på virus? :p

9246763[/snapback]

Da hadde det vel vært lettest og bare ta ut skjermkortet og la prossesoren ta seg av grafikken.

9251753[/snapback]

 

CPU som tar seg av grafikken? Er du edru? :no:

 

Finnes dog hovedkort med onboard skjermkort.

Lenke til kommentar
Eller du kan sette inn et crappy PCI skjermkort, som ikke klarer og dra WoW?, og skylde på virus? :p

9246763[/snapback]

Da hadde det vel vært lettest og bare ta ut skjermkortet og la prossesoren ta seg av grafikken.

9251753[/snapback]

 

CPU som tar seg av grafikken? Er du edru? :no:

 

Finnes dog hovedkort med onboard skjermkort.

9251761[/snapback]

 

Gjett hvilket komponent som fôrer GPU med informasjon til å lage grafikk?

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for det forslaget om å "fryse" henne ut. Finne på ting med venner. Gjerne med fellesvennene deres også. Hvis ho ikke får dårlig samvittighet da så er ho virkelig lost. Distansér deg fra henne.

 

Jeg tror sabotasje som å ta ut RAM etc. vil bare få henne til å være mer trass mot deg. Det handler om å gi henne dårlig samvittighet så det svir. Det viktigste for å vinne i en konflikt er å holde hodet kaldt. Begynn med å planlegge dagene uten henne i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...