Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama spiller bare wow


Gjest leimeg19

Anbefalte innlegg

vi har kommet så langt at vi har bestemt oss får å la pcene stå i 2-3 dager uten at vi skal se på dem en gang.. vi skal finne på noe annet... vi ble heldig vis venner igjen

 

9216107[/snapback]

 

Veit egentlig ikke om det er løsningen heller! Kan hende at det styrker savnet på Wow og det går mot hennes favør, men skader jo ikke å prøve?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo litt viktig å gi henne rom for å spille om det er noe hun selv vil. Men om det har overtatt livet hennes totalt bør det kanskje skje noe.

 

Jeg og Julie spiller sammen, vi har ingen problemer med det. Vi kan gjerne sitte hele dagen, men som sagt så gjør vi det sammen.

 

Men skulle hun velge å ignorere meg en dag å spille hele dagen, så greit nok det. Bare det ikke skulle vært hver dag.

Lenke til kommentar

Herregud da! Dama gir jo opp typen pga WOW!!

 

En ting må du gjøre, og det er å gi dama ett dilemma. Si WoW eller meg.

 

Si at hun kan jo spille WoW når dere ikke er ilag, og når du jobber, er på skolen elsn, ergo når dere ikke er ilag, og når der er "dø-tid" mellom dere en helt vanlig ukedag.

 

Men når du ber dama å være med på kino, og hun sier "Neeeei, jeg skal spille WoW..". Da blir det litt teit, og forholdet er igrunn DASS.

 

Si hvordan det går da :)

Lenke til kommentar
Som mange her har sagt, så synes jeg at du burde snakke med henne, eller som Sveinl sa, ta henne med på kino eller noe dere kan gjøre sammen.

9218746[/snapback]

Greit det, men hva hvis hun skal spille WoW? Hun har en "kjempeviktig" event hun bare "måååååå" på?? :)

Lenke til kommentar
Herregud da! Dama gir jo opp typen pga WOW!!

 

En ting må du gjøre, og det er å gi dama ett dilemma. Si WoW eller meg.

 

Si at hun kan jo spille WoW når dere ikke er ilag, og når du jobber, er på skolen elsn, ergo når dere ikke er ilag, og når der er "dø-tid" mellom dere en helt vanlig ukedag.

 

Men når du ber dama å være med på kino, og hun sier "Neeeei, jeg skal spille WoW..". Da blir det litt teit, og forholdet er igrunn DASS.

 

Si hvordan det går da :)

9218733[/snapback]

 

 

det du sier der har jeg alerede gjort!.... hun sa at jeg var barnselig å at jeg skulle slutte med det!

 

å du som sier jeg er psykopat.. = HAHA!

Lenke til kommentar

Du får vel egentlig bare vente til hu får hodepine og greier da vel? Eller kanskje du må si at hun ikke må spille så mye PC p.g.a av at det koster mye penger for all den strømmen? Og WoW er et spill som til slutt = TOM LOMMEBOK

 

Det blir jo dyrt til slutt da.

 

Det virker som hun er helt besatt, men sånn spill blir kjedeligere og kjedeligere for vær uke som går, til slutt er det bare deg det handler om tenker jeg :D:thumbup:

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
Beklager, er på LAN med folk som tuller.

 

Original post:

 

Eid. Beklager, men dette kan ikke gå bra. Din eneste mulighet er å installere Linux.

9215560[/snapback]

 

 

Haha! xD

 

Linux er nok svaret her ja!

9220836[/snapback]

Da blir hun enda mer nerd og installerer wine eller cedega sånn at hun kan spille wow i linux ;P

Endret av egzeth
Lenke til kommentar

Jeg må bare si at du takler dette på en meget dårlig måte.

 

 

IKKE gi kjæresten din dilemmaet "WoW eller meg." det er idiotisk og sier mer om din sinnstilstand enn hennes avhengighet (sett fra hennes perspektiv). Prøv heller å sakte og rolig trappe ned med spilletiden hennes, ordne noe for henne.

 

Tenk på henne en stund og ikke deg og ditt hat til WoW. Det som funker for meg er å se på WoW som røyk. Folk er avhengig av det, og det vanskelig og bare slutte på sekundet (selv om mange klarer det også).

 

Snakk med kjæresten, få henne til å innse at du virkelig lider når hun vier all sin tid til WoW og at det ikke har noen med at du misliker spillet, men at du savner henne.

 

 

 

 

Er trøtt, ble litt rotete

Lenke til kommentar

Hmm, det eneste jeg kunne foreslått i denne saken er å få henne til å få dårlig samvittighet pga dataspilling. Dra ut uten henne og finn på noe med venninner eller kammerater, for så å fortelle henne senere om hva dere gjorde (få det til å høres skikkelig morro ut, og at hun virkelig gikk glipp av noe). Hun vil da kanskje føle seg litt utenfor, og da få dårlig samvittighet for å sitte inne mens alle andre er ute ?

 

Får jeg spørre om hvor mye hun spiller pr dag ? Jobber hun, eller er det kun spilling hele dagen ?

Lenke til kommentar
Hmm, det eneste jeg kunne foreslått i denne saken er å få henne til å få dårlig samvittighet pga dataspilling.  Dra ut uten henne og finn på noe med venninner eller kammerater, for så å fortelle henne senere om hva dere gjorde (få det til å høres skikkelig morro ut, og at hun virkelig gikk glipp av noe).  Hun vil da kanskje føle seg litt utenfor, og da få dårlig samvittighet for å sitte inne mens alle andre er ute ?

 

Får jeg spørre om hvor mye hun spiller pr dag ?  Jobber hun, eller er det kun spilling hele dagen ?

9230908[/snapback]

Det var jaggu ikke noen dum idè.

Det du også kan gjøre (litt slemt), er å ta ut RAM'en i pc'en hennes, gjemmer dem rett og slett eller koble ut harddiskene hennes, slik at hun ikke får startet maskinen.

Men som sagt, er litt slemt det da. For er vel hennes egen pc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...