Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama spiller bare wow


Gjest leimeg19

Anbefalte innlegg

Gjest leimeg19

vet ikke hva jeg skal skrive.. men trenger hjelpt til å få jenta mi til å slutte å spille wow!

 

hun er 22 år, jeg er 19.

 

jeg har vert sammen med henne i 4 mnd nå, jeg ELSKER henne av hele mitt hjerte, hun har flytta til meg å vi koser oss mye, men i det siste har hun begynnt å spille mere wow å jeg har sakt fra starten av, at jeg hater wow å at ikke dette skal inn i forholdet,

 

liksom i løpe av en dag så gir hun meg noen kyss ellers sitter hun PALL forand pcen, enten med wow eller på blizzard sine sider, jeg gir snart opp jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, vi snakker daglig om at hun skal slutte men hun NEKTER! vær gang jeg skal bort å kysse henne DA hun sitter ved pcen vil hun ikke.. hun trekker bare hue tilbake å jeg får liksom en stor svart kull inni meg som gjør sikelig vond! sist uke fyrte hun meg sånn at jeg tokk wow cdene hennes å KNUSE dem, å slo hull i døra på skapet!

 

hjelp meg vær så snill! ender bare med krangling VÆR gang vi snakker om det!

 

hilsen fortvilt gutt på 19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som World Of Warcraft slo ut deg. Ser ut som hu er mer glad i epix enn deg... Jeg ville aldri bytta bort rl mot wow, selv om jeg spiller det noe.

 

Men så må jeg få si at ved å si at du hater wow og at det ikke skal inn i forholdet, så får du meg til å tenke på deg som det dilemaet. WoW eller meg. For meg hadde det vært greit om dama spilte WoW, bare hu hadde hatt tid til meg også. Blir litt for dumt å være så kategorisk

Lenke til kommentar
Ser ut som World Of Warcraft slo ut deg. Ser ut som hu er mer glad i epix enn deg... Jeg ville aldri bytta bort rl mot wow, selv om jeg spiller det noe.

 

Men så må jeg få si at ved å si at du hater wow og at det ikke skal inn i forholdet, så får du meg til å tenke på deg som det dilemaet. WoW eller meg. For meg hadde det vært greit om dama spilte WoW, bare hu hadde hatt tid til meg også. Blir litt for dumt å være så kategorisk

9215266[/snapback]

 

 

 

DET GIDDER JEG IKKE Å HØRE PÅ... HØRER IKKE PÅ FOLK SOM SPILLER WOW..

Lenke til kommentar
Høres ut som den siste episoden av pure pwnage :p

 

Hadde jeg vert deg ville jeg tatt det opp når hun ikke sitter med pcen. Si at du må prate litt med henne og få hun til å forstå hva du mener og for all del ikke ver sint på henne.

9215247[/snapback]

 

åssen går det ann å IKKE være sint på henne? er jo like før jeg klapper til henne så hun går i bakken! dette finner jeg meg ikke i! hun skal få sove på sofaen i natt det har hun fortjent!

Lenke til kommentar

Jeg synes at du skal vise henne alvoret i saken.

Dette ødelegger forholdet deres, og etter en seriøs samtale hvor forholdet

er på spill så burde hun skjønne at nå er grensen nådd, 'hvis jeg ikke slutter nå

så mister jeg han.' At hun prioriterer et spill ovenfor virkelig kjærlighet er utrolig,

umodent, og nesten umulig. Som sagt, snakk med henne, si at dette er siste dråpen

og du klarer ikke mer av å ha et slikt forhold.

 

Desverre virker det som om hun har mer forhold til wow enn til deg, det er synd.

Avinstaller spillet, fjern pcen en stund, går hun fra deg så er hun ikke forelsket, noe

som er lite sannsynlig, derfor er det metoden for å få henne til å slutte, i mine øyne.

Lenke til kommentar
Ser ut som World Of Warcraft slo ut deg. Ser ut som hu er mer glad i epix enn deg... Jeg ville aldri bytta bort rl mot wow, selv om jeg spiller det noe.

 

Men så må jeg få si at ved å si at du hater wow og at det ikke skal inn i forholdet, så får du meg til å tenke på deg som det dilemaet. WoW eller meg. For meg hadde det vært greit om dama spilte WoW, bare hu hadde hatt tid til meg også. Blir litt for dumt å være så kategorisk

9215266[/snapback]

 

 

 

DET GIDDER JEG IKKE Å HØRE PÅ... HØRER IKKE PÅ FOLK SOM SPILLER WOW..

9215361[/snapback]

 

 

Voksent sagt må jeg si.... Virker jo på meg som dere har noe forskjellige interesser da. Men som sagt. Prøv og fortell henne alvorlig at du ikke liker at hun tilbringer så mye til foran dataen. Prøv å finn på noe sammen utenfor huset der datan ikke er. For meg blir det for dumt å nekte henne og spille...

Lenke til kommentar

jeg er heller ingen tilhenger av wow, men du komer ingen vei vist du bare ser en side av saken...

ta det med rod og prat med henne hør hva hun mener.

Om du mener at hun "har et problem" (at hun ikke klarer å slutte) kan du prøve å få andre til å snakke med henne...

 

det hjelper IKKE å vere sint

Lenke til kommentar

Jeg syns det virker som du er unødvendig opprørt.

Ikke misforstå meg nå, for du har jo all grunn til å føle deg opprørt, men det må finnes grenser, og du må ikke være så sint.

Det er klart at hun er hekta på å spille, og kanskje ikke tenker så logisk som man burde, men det er ikke så mye man kan gjøre om hun ikke er interessert i å gjøre noe annet enn å spille wow. Det eneste logiske du kan gjøre er:

 

1. Gi litt rom og tid, og se hvordan det går med litt tid

2. Prøve å avtale tider hvor dere kan være sammen. For jeg vet at man må avtale med folk som spiller mye wow, siden de som oftest allerede har planlagt raids og sånt.

 

Og den 3. går vel ut på å fortelle at hun må velge mellom deg eller wow, men den vil jeg ikke anbefale like sterkt som de forrige

Lenke til kommentar
Eid. Beklager, men dette kan ikke gå bra. Din eneste mulighet er å installere Linux.

9215560[/snapback]

 

Dette var faktisk det som fungerte for meg. Etter jeg hadde slutta og avinnstalert WoW så fjerna jeg Windows og fikk lagt inn Ubuntu og jeg har ikke begynt å spille igjen enda :)

 

Ellers ville jeg anbefale trådstarter og ta å snakke med kjæresten din når hun er i ett godt humør og ikke sitter på PC'en og virker irritabel i forhold til deg. Ta det f.eks. en kveld dere sitter aleine og snakker sammen, og du må huske å ta det opp uten å virke aggressiv eller voldelig, det vil aldri gå bra

Endret av Orplias
Lenke til kommentar

Du forstår vel at hun er TRE levler høyere enn deg og at hun da er hypp på andre instances enn deg. Beklager. For å løse problemet kan du prøve å slette Interface, WTF og WDB mappene dine.

 

Eller, så kan du lage en ingame mail som sier "We have tried to contact you ingame." osv.

 

Hvis ikke dette funker, kan du prøve å kle deg opp som en Blood Elf male og kaste diverse spells på henne, velg deg rogue som klasse og bruk Sap på hu, for som alle vet: Sapped girls won't say no.

Lenke til kommentar

Prøv å gjør Wow til noe pirrende for dere begge. Jeg har erfaringer med dette da jeg var sammen med en jente når jeg var med i en hardcore raiding guil.

 

Løsningen for meg var noen macroer som gjorde så jeg kunne spille wow med en hånd, dette gjorde så jeg kunne tilfredstille kjæresten min og spille hardcore wow samtidig. Med litt trening er det ingen begrensninger for hva dere kan gjøre...

Lenke til kommentar
Du forstår vel at hun er TRE levler høyere enn deg og at hun da er hypp på andre instances enn deg. Beklager. For å løse problemet kan du prøve å slette Interface, WTF og WDB mappene dine.

 

Eller, så kan du lage en ingame mail som sier "We have tried to contact you ingame." osv.

 

Hvis ikke dette funker, kan du prøve å kle deg opp som en Blood Elf male og kaste diverse spells på henne, velg deg rogue som klasse og bruk Sap på hu, for som alle vet: Sapped girls won't say no.

9215614[/snapback]

 

 

skulle dette være morsomt?

 

synes mange av forslagene deres er fjerene..

 

vi har kommet så langt at vi har bestemt oss får å la pcene stå i 2-3 dager uten at vi skal se på dem en gang.. vi skal finne på noe annet... vi ble heldig vis venner igjen

 

mange finne tips her å.. linux ja.. skal testes... (prøve) takk for mange fine tips i allefall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...