kb_thn Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Hei folkens! Har nettopp kjøpt meg ny ball, og etter to dager på kunstgresset ble ballen helt sort av gummien... Noen har no tips til hvordan man kan få det av? takk! Endret 5. august 2007 av kb_thn Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei folkens! Har nettopp kjøpt meg ny ball, og etter to dager på kunstgresset ble ballen helt sort av gummien... Noen har no tips til hvordan man kan få det av? takk! 9215049[/snapback] hva har du forsøkt? vanligvis må man jo bare gnikke sånt rent . kan jo prøve med varmt vann og grønnsåpe eller noe slikt? vet ikke helt hvordan det ville funke med ballen da.... Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 har prøvd det! men det tar så utrolig lang tid! har kjøpt den offisielle adidas matchballen i hvit og rød...utrolig digg ball:P men synd at den blir helt sort... Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Noen som har no tips?? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gjør det noe at det blir sort farge på den? Det vil jo alltid komme tilbake igjen med en gang du bruker den. Det har jo heller ikke noe å si for hvor bra ballen er, så skjønner ikke hvorfor du gidder å bry deg om det.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kjøp en til du, som du kan ha på hyllen som souvenir Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Gjør det noe at det blir sort farge på den? Det vil jo alltid komme tilbake igjen med en gang du bruker den. Det har jo heller ikke noe å si for hvor bra ballen er, så skjønner ikke hvorfor du gidder å bry deg om det.. 9215306[/snapback] ballen er like bra ja... men når du har kjøpt en ball til 1000 kr. så synes du kansje det er litt dumt at den er helt køla svart! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fordi? Har selv samme ballen, men det bryr ikke meg at den begynner å bli svart. Er jo samme ballen fordi. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Spill med den på asfalt så vil det gå vekk sakte men sikkert;) Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Vått gress skal funke.(Edit) Altså spille på vått gress Endret 6. august 2007 av Pingun Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Vått gress skal funke. 9215449[/snapback] jeg tror mer på vått gress... asfalt ødlegger ballen etterhvert... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vått gress er en sikker vinner her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå