iNeo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei. Jeg lurer på om det finnes tastatur som er skikkelig tynt og likt laptop tastatur? Må være USB og ha nummertastatur! Tusen takk for alle relative innlegg! Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Logitech OEM Ultra X Keysonic ACK-715 EL USB (brukte lenge et lignende tastatur fra Keysonic uten nummertastatur, var egentlig fornøyd med det... helt til jeg fikk et Logitech G15 i julegave.) Litt usikker: Creative Fatal1ty Gaming Keyboard Relative? Endret 5. august 2007 av Pearwood Lenke til kommentar
grim Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Logitech Ultra Flat? Vurderer et slikt selv. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Logitech OEM Ultra X 9215032[/snapback] jeg har detta tastaturet, er litt uvandt å starte med, siden jeg var vandt til normale random tastatur. Men nå som jeg har brukt det en stund så er det faktisk ganske nice =) Er utrolig gode taster og er veldig "følsom", ikke hard å trykke ned når du skal skrive noe =) Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 På pcbutikken borti her, selger/solgte de noen tastaturer som du kan rulle sammen, husker ikke hva de heter though. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette tastaturet anbefales sterkt. Det er dyrt, men gir veldig god kvalitetsfølelse. Gode taster, USB-hub (to porter på baksiden av tastaturet) i tillegg til at den har full styring gjennom UltraNav med både touchpad og TrackPoint-styrepinne. Det er dog noe dyrt ... Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Logitech DiNovo er tynn som bare det og den har en touch matte. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg ønsker altså ett helt vanlig tastatur, med flate og gode knapper Hadde sett litt lame ut å sitte med en Razer Deathadder til mus, men bruke den? Neh, I got teh touchpad! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 TrackPoint til IBM er fantastisk. Langt bedre enn touchpad, i hvert fall, og er genialt til sofabruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå