Lindsay Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har fått flyttet noen forum jeg hoster på en dedikert webserver og en dedikert database server overføringen ble gjenomført uten noen problemer men problemer er det dog, for det første att PHP endrer eierrettighetene til fila fra root til www.data? opplastingen fungerer men det blir alikvel feil og opplasting av albums funker slettes ikke og der også endrer eier rettighetene seg.Dog er det ikke i /var/www forummappene ligger såp muligens det er der feilen liger så det er noe i php.ini som skal endres.Forummappene ligger i www Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva er feilen du far? Har du CHMODdet filene pa nytt? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 ja har chmoddet de som skal chmoddes men lurer på om det kan være noe i PHP som gjør det for alle filer i den mappen skal være eid av root om jeg ikke tuller.Foumet fungerte glimrende på en SME server ,men ettersom den bare hadde PHP versjon 4.3.9 og forumet krever 4.4.1 for å få support så flyttet vi det over på en debian server Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg vil anbefale a bruke en server som stotter PHP5 Filene trenger ikke vaere eid av root, men de ma kunne kjores av www.data (apache daemon (eller hva det na heter ( den brukeren som kjorer scriptene dine ) ) ) Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 ja har chmoddet de som skal chmoddes men lurer på om det kan være noe i PHP som gjør det for alle filer i den mappen skal være eid av root om jeg ikke tuller.Foumet fungerte glimrende på en SME server ,men ettersom den bare hadde PHP versjon 4.3.9 og forumet krever 4.4.1 for å få support så flyttet vi det over på en debian server 9215113[/snapback] Foumet fungerte glimrende på en SME server ,men ettersom den bare hadde PHP versjon 4.3.9 Jeg kjører Debian nå med PHP 5.2. og MySQL 5.032 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå