Gå til innhold

Vet du om noen realistiske bilspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Live for Speed! og GTR spillene er hva jeg kaller realistiske bane simulatorer. Richard Burns Rally er det nærmeste du kommer realistisk rally spill der ute.

 

GT 4 er ikke realistisk, hva er realistisk med å kjøre inn i et rekkverk, rygge, og tutle videre som om ingen ting hadde skjed? Arcade racing klassifiserer jeg GT 4 som, og det er ikke til PC heller ;)

Lenke til kommentar
Men Need For Speed: Porche Unleashed var temmelig realistisk i sin tid, og ikke minst gøy! Faktisk mer realistisk enn de siste 3-4 Need For Speed-spillene.

Og sammenligne Need for Speed med realitet er som å sammeligne romfartsprogrammet til NASA med Star Wars.... it just aint real!

Lenke til kommentar

For å være ærlig så vet jeg bare om et kjørespill, og det er Test Drive Unlimited.

Morsomhet/underholdning: 10/10

Grafikk: 9,5/10

Realistisk kjørefølelse: 5/10

 

Selv om dette ikke er en simulator, så er det verdt å spille, om du ikke vet så går spillet ut på følgende:

Start din egen karakter, kjøp deg et hus, kjøp deg en bil, vinn race, lever pakker, tjen penger.

Kjøp flere bilder samt hus. Om jeg ikke husker feil er det over 125 forskjellige biler

Det hele er på Hawaii, og det er en gigantisk øy som du kan kjøre så mye du vil på,

det tar lang tid å kjøre rundt hele øya, fartsfølelsen er veldig god.

 

Bilder fra spillet er å finne her: http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=576575

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...