bloodmoney Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei trenger hjelp med kjøp av nytt skjermkort. Har et gammelt Radeon 9800 pro 128 mb agp kort som nettopp røyk. Trenger ett nytt ett men vet ikke hva som passer i min pc. Noen som kan finne ett billig et, er bare midlertidlig jeg trenger det så skal ikke ha noe super kort. takk på forhånd.! Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Prisklasse? Hva bruker du PCen til? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Antar du heller ikke vil bytte ut hovedkort, så du skal ha et AGP-skjermkort? Ellers spør jeg det samme som han over meg spør, men drister meg til å anbefale X1950PRO AGP. Endret 6. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 var på jakt etter noe det samme som deg. jeg gikk for et et Gainward GeForce 7600GS til 900kr. tror det funker ganske bra. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330416 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå