Camron Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Trenger en pris på denne pc'n: AMD 64 3000+, 512mb RAM, Nvidia FX5700 og HD er på 50 GB elns. Følger med en gammel CRT-skjerm og sikkert noen høytalere. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ikke vet jeg. Så lite altså? Den er jo ikke mer enn 2-3 år gammel. Kan vel også nevne at det sitter en DVD-brenner i den, om det hjelper. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 750,- Singlecore, lite ram, dårlig skjermkort og liten harddisk. Er nok desverre ikke verd mer. Behold den selv og bruk den som en server Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 jeg tipper 1500-2200 kr Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 750,- Singlecore, lite ram, dårlig skjermkort og liten harddisk. Er nok desverre ikke verd mer. Behold den selv og bruk den som en server 9214647[/snapback] Det er kjøp det er snakk om, men med samme formål som du nevner. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Ikke vet jeg. Så lite altså? Den er jo ikke mer enn 2-3 år gammel. Kan vel også nevne at det sitter en DVD-brenner i den, om det hjelper. 9214637[/snapback] Desverre, verdien på datamaskiner/deler holder seg ufattelig dårlig. CPUen er fullstendig utdatert, samme med skjermkort, ram også egentlig, for ikke å nevne at ram er råbillig nå uansett, hardisken er liten og har liten verdi i tillegg. Men altså, dette er jo da en pris jeg ville gitt om jeg skulle kjøpe, og vi på forumet har litt mer kunnskaper enn en husmor som skal ha noe å surfe på internett med. Jeg ville satt den ut som 800-900kr. på QXL muligens 1000kr Endret 5. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 husk at det er med skjerm også, og høytalere (selv om de sikkert er dårlige). Du kommer nok ikke til å angre hvis du gir oppimot 1700 kroner for denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå