Akrabra Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bruker fortsatt ps3en min med kompositt kabelen som fulgte med, men har hørt snakk om en annen kabel som gir bedre kvalitet på vanlig tv. noen som kan si meg hva og hvor man får kjøpt det? takker på forhånd Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 RGB scart er det Jeg har ikke bildet, men det gjør mye bra fra den! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Spørs litt hva slags TV du har, om den har scart som støtter RGB osv. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De fleste tv'er støtter vel rgb, så sant det ikke er veldig gammelt. Jeg har et vanlig 32" tv, som jeg bruker til min PS3. Jeg bruker denne kabelen: http://www.amazon.co.uk/Premium-RGB-Scart-...86402162&sr=8-1 Hvis linken ikke fungerer, søk på Fanatec Premium Scart cable på amazon.co.uk. Jeg er veldig fornøyd med denne kabelen, den gir ett detaljert og fargerikt bilde. Jeg kjøpte først en scart kabel fra dvdhuset.no, men med den ble det hvite 'streker' over skjermen hele tida, leste på nettet at det var vanlig med den kabelen. Denne heter 'Fusion rgb scart cable', den er fra Joytech. Ikke kjøp den. Den fra Amazon koster like mye, og gir et mye bedre bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå