Gjest <3 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hallo. Det er hodet fullt av vonde tanker jeg skriver inn her. Grunnen til at jeg skriver inn her er fordi jeg trenger noen andres reaksjoner på dette her. Jeg skriver som gjest fordi jeg helst ikke vil at dette skal assosieres med min person ettersom bekjente av meg også er på dette forumet samtidig som det er et litt "vondt" tema. Saken er denne: Kjæresten min er akkurat nå på ferie i et sydhavsland (prøver å gjøre dette litt diffust for folk som jeg kjenner som kanskje leser dette). Hun har vært der i et par dager nå og inntil i går natt har det gått greit. Det som skjedde i natt var at hun ringer meg etter å ha vært på byen, vi snakker helt normalt om ting og hvor mye vi savner hverandre og slikt. Så mens vi snakker begynner hun å grine når hun snakker om hvor mye hun savner meg. Hun sier det er fordi hun savner meg og jeg godtar det. Derimot når vi skal til å si ha det begynner hun grine igjen (jeg tror hvertfall det var det jeg hørte) så spør jeg hva som var galt. Hun svarer ikke og da spør jeg om hun har gjort noe galt? Da hører jeg bare "Mhm" (usikker på om det var "Mhm" eller bare mumling på grunn av all spriten hun hadde konsumert) og min verden rakner. Dette virket på meg som om hun hadde vært utro. Vi fortsetter å snakke, men nå svarer hun ikke i det hele tatt. Jeg hører at hun fortsatt er der pga bakgrunnslyder og grynting. Etter 5 minutter legger jeg på. Nå er klokken 4 om natten og søvn er ikke aktuelt lenger. Jeg ringer henne igjen. Hun tar ikke telefonen de første 10 forsøkene, men etterhvert tar en av jentene hun er sammen med på tur og svarer og gir henne telefonen. Da får jeg høre en slags merkelig setning som jeg ikke skjønner så mye av. Eller rettere sagt ingenting. Når denne setningen er ferdig svarer hun ikke igjen. Etter et par minutter legger hun på uten å ha sagt et ord. Da ringer jeg venninnen hennes som tok telefonen for henne tidligere. Hun sier da at kjæresten min er veldig full og at jeg ikke burde høre på det hun sier. Så jeg orker ikke mer, sier ha det og går hjemover (jeg gikk en tur for å snakke). Da får jeg melding fra en annen av venninnene hennes om at hun var litt full og veldig trøtt og skulle ringe meg i morgen. Jeg akspeterer dette og går å legger meg. Neste morgen ringer hun og spurte hva som hadde skjedd i går. Hun kan ikke huske noe fra vi egentlig hadde sagt ha det under den første samtalen. Jeg opplyser henne om hva hun har sagt (hun visste det fra før av siden jeg hadde sagt det til en av venninnene hun var med). Hun blir da helt fra seg og forsikrer seg om at hun ikke har vært utro og hun ikke skjønner hva som har skjedd. Jeg har egentlig nå åpnet for muligheten at jeg bare hørte feil. Det jeg derimot synes er merkelig er hvordan hun gikk fra å være nesten edru og til å bli så utrolig dritings på de 2 sekundene vi sa ha det på. Jeg har ikke planer om å bli veldig mye mer sint pga dette her ettersom jeg vet at det er slikt som skjer (pervers situasjon, men allikevel) og at jeg sannsynligvis kunne gjort samme feilen selv. Hva synes dere? Jeg er litt usikker. Skal jeg tro på henne når hun er edru eller full? Sa hun virkelig "Mhm" når jeg spurte om hun hadde gjort noe galt synes jeg det er veldig merkelig at det ikke skal være noe sant i det. Noe annet som plagde meg med denne samtalen var at hun sa (mens hun var sånn nogenlunde edru) helt ordrett: "Jeg har fått skikkelig god kontakt med en fyr her nede, men jeg savner deg for det om." Ehh. Hvordan i helvete skal jeg tolke det? Hva er "god kontakt"? Håper virkelig noen av dere kan gi noen synspunkter på dette. Jeg har tenkt å konfrontere henne med den siste linjen når hun ringer i kveld ettersom jeg synes vi har diskutert hele "utro" og "mhm" saken flere ganger enn det som er nødvendig. Det tar jeg når hun kommer hjem. "Jeg har fått skikkelig god kontakt med en fyr her nede, men jeg savner deg for det om." skal jeg derimot finne ut av. Dette er for jævlig. Hodet har ikke vært så tungt på lenge. SATAN!!!!! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Skjønner du lett blir sjalu ja, men ta det med ro, det går nok veldig bra skal du se. Man kan si og gjøre mye rart når man er dritings, så jeg regner nok med at det ble bare tull, og at hun skremte deg uten grunn. Dere får snakke ut om det når hun kommer hjem. Lykke til.. Regner med dette går seg til Lenke til kommentar
Gjest <3 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Skjønner du lett blir sjalu ja, men ta det med ro, det går nok veldig bra skal du se. Man kan si og gjøre mye rart når man er dritings, så jeg regner nok med at det ble bare tull, og at hun skremte deg uten grunn. Dere får snakke ut om det når hun kommer hjem. Lykke til.. Regner med dette går seg til 9214336[/snapback] Hmm. Ja kanskje det. Det skal jo ikke være enkelt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, kjærlighet er ikke enkelt. Man blir sjalu og bekymret over den minste lille ting, og det gjør vondt som bare pokkern. Jeg har vært der mange ganger selv, selv om jeg vet at det som oftest er bare misstolking. Jeg vet du har det vondt, men det er mest sansynligvis bare en missforståelse alt sammens. Lurer på hvorfor hodet alltid skal tolke ting på værst mulig måte. Håper det går bra med deg og dere når hun endelig kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Gjest <3 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, kjærlighet er ikke enkelt. Man blir sjalu og bekymret over den minste lille ting, og det gjør vondt som bare pokkern.Jeg har vært der mange ganger selv, selv om jeg vet at det som oftest er bare misstolking. Jeg vet du har det vondt, men det er mest sansynligvis bare en missforståelse alt sammens. Lurer på hvorfor hodet alltid skal tolke ting på værst mulig måte. Håper det går bra med deg og dere når hun endelig kommer hjem igjen. 9215493[/snapback] Jeg vet at hodet mitt har en tendens til å tolke ting litt feil, men nå begynner jeg nesten å lure. Jeg konfronterte henne akkurat med "Jeg har fått skikkelig god kontakt med en fyr her nede, men jeg savner deg for det om" setningen. Hun svarte: "Ta det med ro. De har reist nå." Dette gidder jeg ikke. Hun får tenke etter når hun snakker. Er det bare meg som synes dette er utrolig respektløst? Hun var ikke beruset når hun sa dette forresten. Det er greit nok at ting kan misforståes, men for helvete da. Dette må hun vel skjønne selv at ikke går ann å si? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Si det som det er, at du er sjalu, og at du ønsker å vite akkurat hva som har skjedd. Si at du ønsker et ÅPENT forhold, og liker ikke å stå i mørket. Har hun sagt A, så må hun si B. Helt klart. Om denne diskusjonen er best å taes ansikt til ansikt vet jeg ikke.. Spør vel hvor lenge det er til hun kommer hjem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette må hun vel skjønne selv at ikke går ann å si? Du tenker alt for hardt! Hun sier jo åpenbart: Nei, ingenting skjedde, og det kom det heller ikke til og gjøre, hvis det noengang skulle skjedd noe så er det for sent nå uansett. Slapp av, ingenting er farligere enn når ditt eget hode snur seg mot deg. Lenke til kommentar
Gjest <3 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette må hun vel skjønne selv at ikke går ann å si? Du tenker alt for hardt! Hun sier jo åpenbart: Nei, ingenting skjedde, og det kom det heller ikke til og gjøre, hvis det noengang skulle skjedd noe så er det for sent nå uansett. Slapp av, ingenting er farligere enn når ditt eget hode snur seg mot deg. 9215658[/snapback] Hun sier: Ja jeg fikk god kontakt med han, men nå har han reist så det er ikke noe problem. Newsflash. Jeg vil ikke at hun skal ha "god" kontakt med andre gutter på partyferie i sør-europa. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Newsflash. Jeg vil ikke at hun skal ha "god" kontakt med andre gutter på partyferie i sør-europa. Da vil jeg påstå at du er en rimelig kjedelig type, pluss at du viser du ikke klarer å stole på henne og tar dermed kontroll over henne. Endret 5. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Newsflash. Jeg vil ikke at hun skal ha "god" kontakt med andre gutter på partyferie i sør-europa. Da vil jeg påstå at du er en rimelig kjedelig type, pluss at du viser du ikke klarer å stole på henne og tar dermed kontroll over henne. 9215739[/snapback] Det er forskjell på "god kontakt" og ha guttevenner og liknende. Med god kontakt så tenker jeg med en gang at de virkelig likte hverandre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er forskjell på "god kontakt" og ha guttevenner og liknende. Med god kontakt så tenker jeg med en gang at de virkelig likte hverandre Like i said, you think way too much. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Helt klart sjalusien som virker inn her ja. Men det er som sagt bare én ting som virker mot det, og det er å snakke ut om det. Å snakke ut er den beste medisinen mot alt. Du har nok ingen ting å bekymre deg for, men det hjelper jo lite at vi sier det til deg. Du må snakke ut med kjæresten din. Det er det eneste som hjelper. Lenke til kommentar
Gjest <3 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skjønner jo hva dere sier, men synes bare det er så kjedelig. Føles som om hun erstatter meg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Helt vanlig følelse det der. =\ Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ikke ta sorgene på forskudd iallefall. Jeg får lett veldig god kontakt med gutter, men betyr ikke at jeg er utro eller vurderer å være det av den grunn. Jeg liker bare gutter generelt sett bedre enn jenter. Jenter sladrer og whiner altfor mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå