akaapekatten Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 har tenkt å veksle til 10000dollar. Hos forex. kursen der er 5.96(idag) Er det bare å møte opp og si at du skal veksle til 10000dollar? tar dem noe gebyr? har et visakort fra yabank.hva er maksgrensen for kortbruk? kan vel ikke dra 60 tusen på kortet kan jeg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Forex har vel gebyrene innbakt i kursen. Ring dem en dag eller to i forveien. Merk at de også er pliktig til å varsle kredittilsynet når du veksler så store beløp i cash. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Håper ikke dette er et forsøk på valutaspekulasjon, for det vil ikke virke. Hvis du har tenkt å ha med deg så mye penger til USA tror jeg du må sjekke opp hvordan du kan få utført/innført dem, for så vidt jeg har fortstått har du i utgangspunktet ikke lov til å ta med så mye kontanter verken ut av Norge eller inn i USA. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 - Man behøver ikke noen spesiell tillatelse for å innføre USD til USA. - Beløp tilsvarende mer enn 25.000,- NOK må deklareres med innførsel/utførsel i Norge - Valutaveksling tilsvarende 5.000,- eller mer må innraporteres med fødselsnr. etc. Kortet ditt skal normalt fungere opp til 99.999,- pr transaksjon, med samme grense pr. 3 dager. Denne kan derimot endres om det er behov, og da tar man kontakt med banken sin. Tviler dog på at YaBank har slike tjenester, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Forex har vel gebyrene innbakt i kursen. Ring dem en dag eller to i forveien. Merk at de også er pliktig til å varsle kredittilsynet når du veksler så store beløp i cash. 9216095[/snapback] 60tusen mye penger? lol nisser Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 60tusen mye penger? lol nisser 9219254[/snapback] Sagt av en person som ikke tok seg råd til å ta dykkersertifikat fordi det kostet 3000 kr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå