bryggern Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Skal kjøpe meg 2.1 eller større no, lurte litt på dessa Creative I-Trigue 3330 (2.1 Høyttaler system). Har dokke noken annbefalingar?? noken som har erfaring frå desse?? Setter pris på alle innlegg. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan anbefale Logitech Z-4, de spiller svært pent til å være PC-høyttalere i den prisklassen. Satelittene spiller høyt og klart og subben har faktisk litt trøkk. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) vakkje mykje hjelp å få.... Men takk for innlegget ditt Lefse, hørte rykte om at det skulle vere noken gode høytallere på Biltema, eg får undersøke det i måro. Endret 8. august 2007 av bryggern Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Biltema sine PC-høyttaler har faktisk ikke så værst lyd, også koster de ikke stort da. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Logitech Z 5500! Eller Z 10 hvis du skal ha billigere. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Burde vel heller satse på stereo i den prisklassen hvis han vil ha litt lydkvalitet, for eksempel den "klassiske" komboen Dynavoice F6 og Cambridge Azur 340A. Tror det er et par tusen mer enn det han hadde tenkt å bruke da. Endret 15. august 2007 av Lefse Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 tenkte eg skulle ofre rundt en 600-700 kr. Skal vel kjøpe meg noke skikklig om et par fem år. må ha eit på hybelen med god lyd men som ikkje letta lommeboka for alt som e der:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå